تعطیلی برخی مدارس در اردبیل، خراسان شمالی و رضوی


با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا، فردا، چهارشنبه دوم بهمن ماه، مدارس در برخی شهرستان...

تعطیلی برخی مدارس در اردبیل، خراسان شمالی و رضوی

با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا، فردا، چهارشنبه دوم بهمن ماه، مدارس در برخی شهرستان ها و مناطق خراسان رضوی در نوبت صبح تعطیل و یا با تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش خراسان رضوی، با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا، فردا، چهارشنبه دوم بهمن ماه، مدارس در برخی شهرستان ها و مناطق در نوبت صبح به شرح ذیل تعطیل و یا با تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند:

1-کلیه مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان قوچان و منطقه ششتمد تعطیل است،ضمنا ‌کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی(در تمام مقاطع) نیز در این شهرستان و منطقه تعطیل خواهد بود.

2-همچنین مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان‌های کوهسرخ، کلات، خوشاب و منطقه زبرخان فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر و مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان طرقبه شاندیز در "نوبت صبح" با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

بر اساس این اطلاعیه کلیه مدارس در نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان دایر بوده و مطابق روال معمول به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

برودت هوا برخی از مدارس چهارشنبه اردبیل را تعطیل کرد

برودت هوا برخی از مدارس نوبت قبل از ظهر چهارشنبه اردبیل را تعطیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برودت هوا و یخبندان برخی از مدارس نوبت قبل از ظهر روز چهارشنبه اردبیل را تعطیل کرد.

با اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، در شهرهای اردبیل، نمین، نیر، سرعین، مشگین شهر و ارشق فقط مقطع پیش دبستانی در نوبت قبل از ظهر به علت برودت هوا تعطیل خواهد بود.

همچنین در شهرهای نمین، نیر و سرعین نیز مقطع ابتدایی با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

سرما، برخی مدارس بجنورد را تعطیل کرد

برخی مدارس شهرستان بجنورد، در نوبت صبح روز چهارشنبه (فردا) تعطیل اعلام شده و یا کلاس‌های آن با تاخیر آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی سه‌شنبه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل کاهش شدید دما و یخبندان معابر، تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نقاط روستایی شهرستان بجنورد، در نوبت صبح چهارشنبه تعطیل خواهد بود.
عباس سعیدی خاطرنشان کرد: همچنین فعالیت مدارس در نوبت صبح برای مقاطع متوسطه اول و دوم روستایی و مقطع ابتدایی شهری در شهرستان بجنورد، با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
وی گفت: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس به مدیران شهرستانی و فرمانداران واگذار شده است.

سعیدی افزود: در شهرستان راز و جرگلان هم، به علت کاهش دما و برودت هوا، فعالیت مدارس در تمام مقاطع، در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، به دنبال بارش برف دیشب، امروز نیز سرمای هوا و لغزندگی سطح جاده ها و معابر مانع حضور معلمان در برخی مدارس روستایی خراسان شمالی شد.
روز سه شنبه، به جز راز و جرگلان و برخی مقاطع شیروان، مدارس هیچ یک از شهرستان های استان تعطیل اعلام نشد اما معلمان در برخی از روستاهای منطقه به علت لغزندگی جاده نتوانستند در محل کار، حاضر شوند.
در خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش آموز و پیش دبستانی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه تحصیل می کنند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی دمای کنونی هوای بجنورد منفی ۷ درجه سانتیگراد است که پیش بینی شده در ۲۴ آینده کمینه آن به منفی ۱۰ و بیشینه آن به منفی یک درجه سانتیگراد برسد.

ارتفاع بارش برف شب گذشته در بجنورد ۲ سانتی‌متر، شیروان یک و مانه و سملقان ۵ سانتی‌متر گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!