مدافع تیم تراکتور: داستان من و بیرانوند تمام شده است


مدافع تیم تراکتور می گوید داشتن مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی برای هر تیمی نعمت است. نوشته مدافع تیم تراکتور: داستان من و بیرانوند تمام شده است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدافع تیم تراکتور: داستان من و بیرانوند تمام شده است

ایمان سلیمی: از اینکه به لیگ یونان نرفتم، راضی‌ام
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۲:۴۵
مدافع تیم تراکتور: داستان من و بیرانوند تمام شده است

مدافع تیم تراکتور می گوید داشتن مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی برای هر تیمی نعمت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایمان سلیمی درباره شرایط تراکتور، اردوی این تیم در ترکیه، کار کردن با ساکت الهامی، دیدار با پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

**محک خوبی در ترکیه خوردیم

ایمان سلیمی:

خدا را شکر شرایط خوبی داریم. یک اردوی ۱۱، ۱۲ روزه در ترکیه داشتیم که بدنسازی خوبی انجام دادیم. دو بازی دوستانه هم در دستور کارمان بود. همه چیز در این اردو خوب پیش رفت و از نظر بدنی و تاکتیکی بسیار جلو افتادیم. دو بازی دوستانه ای که داشتیم با دو تیم خوب بود. یکی از تیم ها صدرنشین لیگ کوزوو است و از نظر فیزیکی و تاکتیکی بسیار سرحال بودند. فکر می کنم محک خوبی مقابل این تیم ها خوردیم.

**من و خانزاده با قدرت ادامه می دهیم

ایمان سلیمی:

از ابتدای فصل جاری شرایط طوری رقم خورد که فقط من و محمدرضا خانزاده به عنوان مدافع وسط تخصصی حضور داشتیم اما به هر حال در بعضی بازی ها ما حضور نداشتیم و نفرات جایگزین خیلی خوب کار کردند. امیدوارم اتفاق بدی نیفتد و شرایط همینطور خوب پیش برود. البته شنیدم که باشگاه به دنبال جذب مدافع خارجی است. امیدوارم شرایط خوبمان ادامه یابد و روزهای پر از موفقیتی را پشت سر بگذاریم.

**الهامی خیلی برای تراکتور وقت می گذارد

ایمان سلیمی:

آقای الهامی اول فصل هم با ما بودند و روی تمام بازیکنانی که آن زمان جذب شدند هم شناخت خوبی داشتند. او ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان دارد و نفرات خوب لیگ را می شناسد. مربی ای است که خیلی کار می کند و واقعا برای تیم وقت می گذارد. شرایط خوبی با ایشان داریم و انشاالله موفقیت هایمان ادامه دار باشد.

** شجاعی، دژاگه و حاج صفی برای هر تیمی نعمت هستند

ایمان سلیمی:

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه نه تنها در دو بازی دوستانه اخیر گل زدند که در ۴ برد پیاپی ما در پایان نیم فصل اول هم کمک زیادی کردند. همچنین احسان حاج صفی و سایر بازیکنان همه تلاش می کنند و فکر می کنم باتجربه ها نقش زیادی در موفقیت ها تیم دارند. واقعا داشتن شجاعی، دژاگه و حاج صفی برای هر تیمی نعمت است.

**از اینکه به یونان نرفتم، راضی ام

ایمان سلیمی:

من اول فصل از یک تیم یونانی پیشنهاد داشتم اما باشگاه با جدایی ام موافقت نکرد. البته خودم هم ترجیح دادم در تراکتور بمانم و خیلی هم از این تصمیم راضی هستم. شرایط خوبی دارم و امیدوارم آخر فصل با یک نتیجه خوب لیگ را تمام کنیم و کارنامه خوبی برای همه ما باقی بماند.

**برای قهرمانی تلاش می کنیم

ایمان سلیمی:

امسال تیم های مدعی زیادی در لیگ برتر حضور دارند. با این حال ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم. البته کار در نیم فصل دوم سخت تر می شود و باید تلاشمان دو برابر شود. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

**هواداران تراکتور به آزادی می آیند

ایمان سلیمی:

بازی مهمی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داریم. قطعا هواداران زیادی مثل سال گذشته برای حمایت از تراکتور به تهران می آیند و امیدوارم دور از حواشی بازی زیبایی از آب در بیاید. قطعا برای بردن به زمین می رویم تا از همین ابتدای فصل شرایط خوبی داشته باشیم و روندمان را ادامه بدهیم.

**ماجرای من و بیرانوند تمام شده است

ایمان سلیمی:

ماجرای من و بیرانوند در بازی رفت تراکتور و پرسپولیس مساله خاصی نبود. یک اتفاق فوتبالی بود که تمام شد و رفت. فکر می کنم برخی افراد حاشیه های آن را زیاد کردند. الان هم مشکلی نداریم و قطعا بیرانوند را ببینم با هم خوش و بش می کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام شود و همه لذت ببرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل