ارسال رایگان کتاب‌های درسی به مناطق سیل‌زده


ارسال رایگان کتاب‌های درسی به مناطق سیل‌زده

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده که کتاب‌هایشان در سیل از بین رفته است، به صورت رایگان ارسال شد.

به گزارش مشرق، احمدرضا امینی مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی اظهار داشت: پس از حادثه سیل اخیر و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و اداره‌کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، برآورد نیاز کتاب درسی دانش آموزان حادثه سیل دریافت شد و تعداد ۸۸۶۱ جلد کتاب درسی برای دانش‌آموزان آسیب دیده در حادثه سیل استان هرمزگان و تعداد ۴۲۰۹۸ جلد کتاب درسی برای دانش‌آموزان آسیب دیده در حادثه سیل استان سیستان و بلوچستان در دوره و پایه های تحصیلی مختلف ارسال شد.

بیشتر بخوانید:

دانشجویان سیل زده در دانشگاه تهران بورسیه می‌شوند

امینی ادامه داد: البته دانش‌آموزان یا خانواده‌ها می‌توانند فایل PDF کتاب درسی را از پایگاه کتاب درسی به نشانیChap.sch.ir دریافت و از آن استفاده کنند.

وی افزود: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی پیش از این در راستای کمک به دانش‌آموزان مناطق سیل زده کشور و در اقدامی انسان دوستانه تعداد ۵ هزار بسته نوشت افزار شامل (۳۵۰۰ بسته به ناحیه ۴ اهواز و ۱۵۰۰ بسته به آموزش و پرورش منطقه شاوور) و تعدادی میز اداری، صندلی، کمد و رایانه را هم برای استفاده دانش‌آموزان، معلمان و کادر اداری مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو