پیروزی نمایندگان ایران در دور مقدماتی کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای


پیروزی نمایندگان ایران در دور مقدماتی کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای

در بعد از ظهر دومین روز برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، دور مقدماتی کشتی پهلوانی برگزار شد.

در این دور از رقابت ها نمایندگان جمهوری اسلامی ایران توانستند حریفان خود را در اوزان 70، 90 و مثبت 90 کیلوگرم شکست دهند.

طی فردا صبح در وزن 60 کیلوگرم کشورهای ایران با اندونزی، و افغانستان با بنگلادش، در وزن 70 کیلوگرم کشورهای بنگلادش با آذربایجان و ایران با عراق و در وزن 80 کیلوگرم ایران و آذربایجان به رقابت خواهند پرداخت.

در وزن 90 کیلوگرم نیز بنگلاش با قزاقستان و ایران با افغانستان و در وزن مثبت 90 کیلوگرم اوکراین با کامرون و همچنین ایران با آذربایجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طی این رقابت ها تیم های برنده به فینال مسابقات راه پیدا می کنند و تیم های بازنده نیز برای مقام سوم و چهارمی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در پایان این رقابت ها مراسم اهدای جوایز برای ورزش های زورخانه ای برای رشته های تیمی و فردی نیز برگزار شد که کشور ایران در این دور از رقابت ها در کسوی نخست قرار گرفت، تیم ملی زورخانه ای عراق مقام دوم را کسب کرد و کشورهای آذربایجان و افغانستان به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول