سرمربی فولاد : غیبت در آسیا به ضرر فوتبال ایران می‌شود


سرمربی تیم فولاد معتقد است اگر فوتبال ایران فقط به برگزاری لیگ داخلی محدود شود و خبری از لیگ قهرمانان آسیا نباشد، تیم ها بی انگیزه می شوند. نوشته سرمربی فولاد : غیبت در آسیا به ضرر فوتبال ایران می‌شود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی فولاد : غیبت در آسیا به ضرر فوتبال ایران می‌شود

جواد نکونام : به حرف‌های بی‌منطق درباره پاتوسی اهمیت نمی‌دهم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۲:۱۵
سرمربی فولاد : غیبت در آسیا به ضرر فوتبال ایران می‌شود

سرمربی تیم فولاد معتقد است اگر فوتبال ایران فقط به برگزاری لیگ داخلی محدود شود و خبری از لیگ قهرمانان آسیا نباشد، تیم ها بی انگیزه می شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد نکونام پس از دیدار تدارکاتی فولاد مقابل تیم شهدای دوکوهه گفت:

ما قرار بود تمریناتمان را بعد از ۱۱ روز استراحت شروع کنیم که با توجه به برنامه اعلام شده، متاسفانه مجبور شدیم آن را تغییر بدهیم. ما برنامه برای نیم فصل دو تا سه بار تغییر دادیم با توجه به شرایط سازمان لیگ.

او درباره بازیکنان جدید فولاد گفت:

آنها از تعطیلی برگشته بودند و شرایط مسابقه نداشتند. مجبوریم در این دو سه هفته آنها را آماده کنیم تا حدود هفته هجدهم یا نوزدهم صد درصد آماده باشند و تمام توانشان را به کار بگیرند.

جواد نکونام افزود:

درباره صحبت های غیر منطقی نظری ندارم. پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران بوده و شناخت کافی از او داشتیم. حتی از شرایطی که در امارات داشته باخبر هستم و با اطلاع کامل او را جذب کردیم. اینکه از نظر بدنی آماده نباشد طبیعی است ولی بازیکن باکیفیتی است و در پست او نیاز به جذب بازیکن داشتیم. از باشگاه تشکر می کنم برای اینکه در رقابت با چند تیم توانستیم این بازیکن را به خدمت بگیریم.

جواد نکونام ادامه داد:

در نیم فصل یار گرفتن خیلی سخت است. اما با توجه به نیازمان به جذب بازیکن کلیدی در چند پست اقدام کردیم. برای من مهم نیست که بازیکن اسمی یا فوق ستاره بگیرم. فقط بازیکنی می خواهم که زحمت بکشد و با تمام وجود برای فولاد بازی کند.

سرمربی فولاد درباره بازی استقلال گفت:

تاریخ جدیدی اعلام نشده اما هر موقع بگویند، آمادگی کامل داریم.

جواد نکونام در مورد سرمربیگری تیم ملی گفت:

از من که برنامه ای نخواسته بودند. من اطلاع ندارم که آقای دایی سرمربی شده است یا نه، اما هرکس که سرمربی بشود، من برایش آرزوی موفقیت می کنم چون هرجایی که باشم، دوست دارم کشورم موفق باشد.

جواد نکونام در مورد سلب میزبانی از تیم های ایرانی در آسیا اظهار داشت:

ما که خودمان در آسیا حضور نداریم اما می دانم که ایران هیچ زور و قدرتی در ای اف سی یا فیفا ندارد. تا موقعی که قدرت نداشته باشیم، همین اتفاقات می افتد. اینکه ما فقط بخواهیم لیگ داخلی را برگزار کنیم، کاملا همه تیم ها را بی انگیزه می کند. ما بازیکنان و مربیان همه تلاشمان این است که به عرصه بین المللی برسیم و خودمان را نشان دهیم. اگر این فرصت از ما گرفته شود، فوتبال ایران از جمله تیم ملی ضرر می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس