دشمنان با تهدیدات غیرمستقیم مقابل ملت ایران ایستاده اند


دشمنان با تهدیدات غیرمستقیم مقابل ملت ایران ایستاده اند

خرم آباد- ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: خصومت دشمنان با ملت ایران به سمت تهدیدات غیرمستقیم و بیوتروریستی پیش رفته است.

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز سه شنبه درکارگروه پدافند غیرعامل استان بیان کرد: تهدیدات دشمن در حوزه‌های مختلف با تمهیدات اندیشیده شده خنثی و بی اثر و در زمان مناسب پاسخ کوبنده به این تهدیدات داده شده است.

وی اظهار داشت : کارگروه پدافند غیرعامل کشور در همین راستا در هر استان نقاط حساس و مورد تهدید را شناسایی کرده و در لرستان نیز این نقاط مشخص و کارگروه پدافند غیر عامل بررسی و اقدامات خود را روی آن معطوف نموده است.

معاون استاندار لرستان ، کشور ایران را یکی از امن ترین کشورهای جهان و منطقه برشمرد و امنیت کشور و مردم را در رأس امور دانست و افزود: دشمنان در اجرای عملیات های خرابکارانه به دنبال شکستن ابهت و خدشه دار کردن وجهه نظام جمهوری اسلامی هستند از این رو از بین بردن زیرساخت ها، اجرای عملیات روانی در میان مردم، اختلال در کشور و اقداماتی مشابه هدف آنهاست که پدافند غیرعامل باید پیشگیری و خنثی سازی نماید.

ثمینی تصریح کرد: ماهیت دشمن در شکل های مختلف مانند غائله داعش، ایجاد ناآرامی ها، ترور شخصیت ها و اقداماتی از این دست، بر همگان روشن شده است از این رو موظف هستیم به منظور تأمین آرامش مردم و پیشگیری از تکرار اینگونه اتفاقات، آمادگی خود را در مقابله با آنها افزایش داده و نقاط ضعف احتمالی را از بین ببریم.

وی با اعلام لزوم آمادگی لحظه ای در تقابل با تهدیدات و حوادث احتمالی، افزود: پدافند غیرعامل در حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و امثال آن به عنوان نهاد هماهنگ کننده در میان سازمان های دولتی و نهادهای مردمی، نقش خدمت‌رسانی به مردم ، تسهیل گری در امور تلاش برای کاهش تلفات را برعهده دارد کما اینکه در سیل اخیر استان شاهد خلق این اتفاق بودیم.

ثمینی در ادامه به ۲ رویداد سیاسی مهم دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بر آمادگی کامل اعضای کارگروه را چه از لحاظ توان پرسنل و چه بهره‌گیری از امکانات در جهت برگزاری سالم این دو رویداد تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در