پاسخ معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور به یک خبر ناقص و غیرحرفه ای


پاسخ معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور به یک خبر ناقص و غیرحرفه ای

روابط عمومی معاونت ریاست جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به گزارشی ناقص و غیرحرفه ای از سفر اخیر معاون رئیس جمهور به استان ایلام که با تیتر رفع تکلیف برای عدم حضور رئیس جمهور در ایلام/ توئیتی که برای معاون رئیس جمهور مشکل‌ساز شد در یک خبرگزاری انتشار یافته، جوابیه ای منتشر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن این جوابیه خطاب به مدیرمسئول یک خبرگزاری به شرح زیر است:

سفرهای استانی خانم معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به طور مستمر و اغلب هفتگی براساس برنامه ریزی های مربوطه است. از برنامه های مهم استانی در سال سوم دولت دوازدهم تصویب اسناد ارتقا وضعیت زنان و خانواده بوده و ایلام به عنوان بیستمین استانی که تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در آن پایان یافته و آماده تصویب بوده از ماه قبل در برنامه معاون رییس جمهور مستقل از برنامه ریاست محترم جمهوری قرار گرفته بود.

متاسفانه در مطلب مذکور که با لحنی طعنه وار و فاقد مختصات خبری لازم انتشار یافته فقط به دو برنامه معاون رییس جمهور (بازدید از بازارچه خوداشتغالی زنان و نشست با ورزشکاران و نخبگان) اشاره شد، درحالی که علاوه بر آنها برنامه های زیر در این سفر انجام شده که خبرنگار فارس با پشت کردن به رسالت خبری خود آنها را پوشش نداده و بنحوی وانمود شده که گویی فقط همان دو برنامه بوده است.

در حالی که سایر برنامه عبارت بودند از: حضور در شورای برنامه ریزی استان و تصویب سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده، بازدید از یک مرکز کارآفرینی زنان روستایی با تشکیل تعاونی در روستای هفت چشمه، افتتاح طرح شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه در محل خانه جوانان استان و بازدید و گفتگو با بانوان تحت پوشش طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بر مبنای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی که استان ایلام در اجرای آن اقدام به آموزش های لازم و طی نمودن مراحل مختلف زنجیره ارزش و رسیدن به مرحله اتصال به بازار را انجام داده و معاونت امور زنان و خانواده به عنوان کارفرما، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری در ۲۴ استان کشور آن را اجرا می کنند. دیدار با خانواده شهید علیداد کرم پور از شهدای مکرم ایلام نیز جزو برنامه های خانم ابتکار بوده است.

تاکید دارد که لغو برنامه رییس جمهور به استان ایلام در تیتر گزارش مورد بحث در واقع نوعی خبرسازی بوده، چرا که سفر مقام محترم ریاست جمهوری لغو نشده بلکه به تاخیر افتاده و ربط دادن این دو سفر مانند بسیاری دیگر از غرض ورزی های رسانه ای به شمار می رود و البته ظاهرا با نزدیک شدن به انتخابات پیچیده تر هم می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان