ستاره تیم ملی: گل به چلسی انرژی عالی برای من فرستاد


ستاره تیم ملی: گل به چلسی انرژی عالی برای من فرستاد

علیرضا جهانبخش در خصوص گلزنی به چلسی و بورنموث گفت: حمایتی که بعد از دو گل از اینجا و همچنین در ایران گرفتم خارق العاده بود. نوشته ستاره تیم ملی: گل به چلسی انرژی عالی برای من فرستاد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره تیم ملی: گل به چلسی انرژی عالی برای من فرستاد

علیرضا جهانبخش : باید بورنموث را در بازی رو در رو ببریم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۵
ستاره تیم ملی: گل به چلسی انرژی عالی برای من فرستاد

علیرضا جهانبخش در خصوص گلزنی به چلسی و بورنموث گفت: حمایتی که بعد از دو گل از اینجا و همچنین در ایران گرفتم خارق العاده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش در گفتگو با سایت باشگاه برایتون از اطمینانش به شروع جمع آوری امتیازات و پایان موفق این فصل صحبت کرد. این تیم انگلیسی از ساعت ۲۳ امشب به مصاف تیم بورنموث می‌رود؛ همان تیمی که جهانبخش حدود یک ماه پیش نخستین گل خود را در لیگ برتر انگلیس به این تیم زد.

این بازیکن ابتدا با اشاره به تساوی برایتون در بازی قبل، گفت:

فکر می‌کنم در اکثر دقایق بازی، عملکرد خیلی خوبی داشتیم ولی فقط یک امتیاز گرفتیم. بعضی از مسابقات در این فصل به همین شکل بوده است. احساسمان این است که خوب بازی می‌کنیم. هرکسی که در لیست قرار می‌گیرد می‌داند که در این برهه حتی هر یک امتیاز هم چقدر اهمیت دارد. مهمترین موضوع این است که در مسابقات موقعیت‌هایی را خلق می‌کنیم.

بازیکن ایرانی تیم برایتون در ادامه گفت:

فکر می‌کنم چیز خوب برای سرمربی تیم این است که هر بازیکن هر روز بسیار عالی تمرین می‌کند. هرکسی که در لیست است پیشرفت می‌کند که این کار را برای سرمربی و انتخاب تاکتیک برای هر بازی آسان می‌کند. مربی می‌داند هر بازیکنی را که انتخاب کند، برای ارائه بهترین نمایش آماده است.

پیروزی در این بازی می‌تواند فاصله امتیازی برایتون با بورنموث را به عدد ۸ برساند در حالی که علیرضا جهانبخش تاکید دارد این مسابقه اهمیتی بیش از سایر مسابقات برایتون ندارد. او گفت:

در فوتبال مهمترین مسابقه، بازیِ پیش رو است. ما مقابل بورنموث خیلی خوب بازی کردیم و این فقط چند هفته پیش بود و خاطرات هنوز از آن بازی خوب است. اگر همانند آن مسابقه بازی کنیم، اعتقاد دارم می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

علیرضا جهانبخش در خصوص دو گلی که طی یک ماه گذشته مقابل بورنموث و چلسی به ثمر رساند، گفت:

هرکسی می‌داند که فصل گذشته به خاطر کم بازی کردن روزهای سختی داشتم. در این فصل به سختی تمرین کردم و فکر می‌کردم که شایسته فرصت بودم. حمایتی که بعد از دو گل از اینجا و همچنین در ایران گرفتم خارق العاده بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا