کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با پیشنهاد ایران مخالفت کرد


کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با پیشنهاد ایران مخالفت کرد
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام‌کرد که تیمهای استقلال و شهرخودرو به جای ایران باید در امارات در برابر نمایندگان کویت و بحرین میزبانی کنند.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود اعتراض تیمهای ایرانی مبنی بر سلب حق میزبانی در داخل ایران، اعلام‌کرد که دیدار تیم های باشگاه استقلال و شهرخودرو با رقبای کویتی و بحرینی باید در امارات برگزار شود.

این تصمیم AFC در حالیست که قبل از این قرار بود استقلال با الکویت در تهران و شهرخودرو با الرفاع در مشهد دیدار کنند ولی AFC در تصمیمی جانبدارانه و غیرورزشی، حق میزبانی را از تیمهای ایرانی سلب کرد. AFC دوشنبه ۳۰ دی ماه پیشنهاد کرده بود که دیدارهای پلی آف نمایندگان ایران در قطر برگزار شود که با مخالفت ایرانی ها رو به رو شد.

در ادامه، سه شنبه شب کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه تصمیمات غیر ورزشی، این بازی ها را به خاک امارات منتقل کرده است. البته این احتمال وجود دارد که کشور قطر میزبانی از تیمهای ایرانی را نپذیرفته باشد.

نکته جذاب تر این است که بنظر میرسد AFC به درخواست تضمین ایران برای برگزاری دیدارهای مرحله گروهی و بازی برگشت تیمهای ایرانی در خاک ایران هیچ اشاره ای نکرده و احتمالا تصمیم ندارد چنین تعهدی بدهد.

اینک باید دید تیمهای ایرانی که دوشنبه در نامه ای به AFC اعلام کردند که اصلاً حاضر به میزبانی در خارج از ایران نیستند و از حق میزبانی خود کوتاه نمی آیند، چه واکنشی نسبت به این مسئله خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !