مسوولان با حمایت از سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند


مسوولان با حمایت از سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند

کاشان- ایرنا- فرماندار ویژه کاشان گفت: جذب سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای اشتغال‌زایی است و مسوولان دستگاه‌هایی اجرایی باید با همکاری و حمایت از بخش خصوصی، زمینه اشتغال جوانان را در این شهرستان فراهم کنند.

علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی روز سه‌شنبه‌ در نشست شورای سرمایه‌گذاری شهرستان کاشان افزود: نحوه ارایه خدمات‌ دستگاه‌هایی که به سرمایه‌گذاران خدمت می‌دهند، باید به طور کامل در ورودی ساختمان دستگاه به صورت نصب شود تا مراجعه‌کنندگان سردرگم نشوند.

وی بیان کرد: اقدام‌های مورد انتظار از سرمایه‌گذاران، مدت زمان مورد نیاز و مبالغی که باید پرداخت کنند، در کنار مستندات قانونی همه باید مشخص شود.

فرماندار ویژه کاشان اضافه کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید حدود اختیارات خود در بحث جذب سرمایه‌گذار را تبیین کنند تا همه موارد با شفافیت پیش برود و اگر مشکلی پیش آمد، با مرکز استان نامه‌نگاری صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذران گفت: باید به دنبال فرصت بود و نگذاریم سرمایه‌گذار سرگردان شود زیرا به راحتی می‌تواند سرمایه به منطقه‌ای دیگر برود.

مرتضایی‌قهرودی همچنین در راستای جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان، صدور مجوزهای بی‌نام را خواستار شد و تشریح کرد: این اقدام سبب سرعت‌بخشی به کار سرمایه‌گذار می‌شود، زیرا هنگامی که سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرد، همه فرم‌ها آماده است و تنها باید هزینه‌ها پرداخت شود.

سه نفر از فعالان بخش خصوصی که خواستار راه‌اندازی طرح‌های گردشگری، صنعت فولاد و کشاورزی گلخانه‌ای بودند، در ادامه این نشست مشکلات خود را از جمله در زمینه تامین برق، آب، گاز و زمین عنوان کردند.

۲ شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار با بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در زمان حاضر در کاشان وجود دارد.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا +تصاویر