پرداخت مطلوب تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در فارس


 پرداخت مطلوب تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در فارس

بذرافشان گفت: در 10 ماهه امسال تعداد یک هزار و 671 فقره تسهیلات اشتغال به ارزش 292 میلیارد و 753 میلیون ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان» با اشاره به فعالیت های شعب صندوق «امداد ولایت» در سراسر استان، گفت: در 10 ماهه امسال 17 هزار و 497 فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و 122 میلیارد و 395 میلیون و 267 هزار و 150ریال به مددجویان تحت حمایت و متقاضیان واجد شرایط از طریق شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان پرداخت‌ شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه بخشی از تسهیلات اشتغال توسط صندوق «امداد ولایت» به خانوارهای تحت حمایت و متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود، افزود: در 10 ماهه امسال تعداد یک هزار و 671 فقره تسهیلات اشتغال به ارزش 292 میلیارد و 753 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی به سرفصل های مختلف تسهیلات کارگشایی اشاره کرد و ادامه داد: تسهیلات کارگشایی در سرفصل های درمان، جهیزیه، پرداخت بدهی، کمک معیشت و ... پرداخت می شود که در 10 ماهه امسال تعداد 12 هزار و 533 فقره با اعتبار 549 میلیارد و 928 میلیون و 177 هزار و 150 ریال به مددجویان تحت حمایت و افراد واجد شرایط ارائه شده است.

بذرافشان اضافه کرد: همچنین در مدت مذکور تعداد سه هزار و 293 فقره تسهیلات در سرفصل مسکن مددجویان با اعتبار 279 میلیارد و 714 میلیون و 90 هزار ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به نحوه افتتاح حساب در صندوق «امداد ولایت»، گفت: خیران با حضور در شعب صندوق «امداد ولایت» و دفاتر ادارات کمیته امداد می‌توانند نسبت به افتتاح حساب در این صندوق اقدام کنند.

گفتنی است، خیران، صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد، اتحادیه‌ها و ادارات می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق «امداد ولایت» در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه سهیم شوند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در