ناراحتی فرهاد مجیدی در تمرین استقلال / سرمربی استقلال با ناراحتی رفت


ناراحتی فرهاد مجیدی در تمرین استقلال / سرمربی استقلال با ناراحتی رفت
سرمربی تیم فوتبال استقلال از شیوه تمرین امروز تیمش که در چمن مصنوعی برگزار شد، بسیار ناراحت بود و به این مسئله واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، تمرین امروز تیم باشگاه استقلال در زمینی به نام مدرن در جنوب تهران در منطقه ۱۷ برگزار شد که البته این زمین چمن مصنوعی داشت و بازیکن های این تیم در حالیکه در روزهای گذشته تنها در سالن وزنه تمرین کرده بودند، مجبور شدند برنامه های تاکتیکی کادرفنی را در چمن مصنوعی پیاده کنند.

برگزاری تمرین در این وضعیت باعث ناراحتی شدید فرهاد مجیدی شد و این مربی در جریان تمرین امروز بارها عصبانیت خود را نشان داد. مجیدی با شروع تمرین محکم تاکتیکی متوجه شد که ممکن است بازیکن های تیمش مصدوم شوند و به همین دلیل با ناراحتی تمرین تیمش را ۱۵ دقیقه زودتر از موعد مقرر تعطیل کرد و از بازیکنان خواست بکار تاکتیکی پایان بدهند و خودش هم با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

سرمربی تیم استقلال امروز در شرایطی از کیفیت زمین چمن و محل برگزاری تمرین آبی پوشان شکایت کرد که او از اتفاقی که طی روزهای گذشته برای زمین مجموعه ورزشی انقلاب رخ داده هم ناراحت بود به شکلی که بازیکنان استقلال هم متوجه شدند سرمربی آبی پوشان از شرایط فعلی رضایت ندارد.

مسؤولان استقلال پس از ناراحتی فرهاد مجیدی، وضعیت را برای برگزاری تمرینات این تیم در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آماده کرده و قرار است تمرین های این تیم از فردا در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نجات هشت ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان