اکران آثار برگزیده جشنواره عمار در دانشکده صدا و سیما استان قم


اکران آثار برگزیده جشنواره عمار در دانشکده صدا و سیما استان قم

برخی از آثار برگزیده جشنواره عمار در دانشکده صدا وسیما استان قم به نمایش عمومی در آمد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

با توجه به برگزاری جشنواره عمار اکران عمومی آثار برگزیده این جشنواره در بخش های مستند، داستانی، هماهنگ و انیمیشن به صورت رایگان از عصر دوشنبه در دانشکده صدا و سیما استان قم آغاز شده است و تا عصر روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

دانشجویان دانشکده صدا و سیما استان قم نیز آثاری را به جشنواره ارسال کرده بودند و در همین رابطه آثار ارسالی دانشجویان جلسه نقد وبررسی با حضور عوامل تولید آثار، پژوهش گرها و برنامه ساز های سطح استان قم برگزار شد.

در همین رابطه اثر یکی از دانشجویان دانشکده صدا و سیما استان با نام سایکس پیکو با ساختار مستند آینده‌نگر در جلسه نقد و بررسی با حضور عوامل تولید و پژوهش گران سطح استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

دانشکده صدا وسیما استان قم اهدای جوایز بخش بیانیه گام دوم را نیز بر عهده گرفته و بعد از ایام دهه فجر طی مراسمی به آثار برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه عصر چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.همچنین در دو سانس صبح و ظهر چهارشنبه تولیدات برگزیده دانشجویان دانشکده صدا و سیما استان قم اکران می‌شوند و در پایان نیز کارگاه آموزشی با عنوان «چگونه فیلم سفارشی بسازیم؟ » و با حضور استاد سید مهدی میرغیاثی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !