پاریس به مادرید و بالعکس؛ مسیر ترانزیت نوشابه‌ بین «زیدان» و «امباپه»


پاریس به مادرید و بالعکس؛ مسیر ترانزیت نوشابه‌ بین «زیدان» و «امباپه»

تهران- ایرنا- «کیلین امباپه» در مصاحبه‌ای مدعی شد که «زین الدین زیدان» اسطوره دوران کودکی وی بوده است و مرد فرانسوی این جمله ستایش‌آمیز را با جمله‌ای مشابه پاسخ داد.

شایعات پیرامون انتقال قریب الوقوع امباپه به سانتیاگو برنابئو همچنان در جریان است و اظهارنظرهایی از این دست تنها آتش شایعات را شعله‌ور می‌کند.

زیدان در واکنش به اظهارات امباپه گفت: حالا او به یک الگو تبدیل شده است؛ همگی ما الگوی کسانی هستیم که فوتبال بازی می‌کنند. من الگو بودم زیرا برخی افراد سبک بازی مرا دوست داشتند.

پاریس به مادرید و بالعکس؛ مسیر ترانزیت نوشابه‌ بین «زیدان» و «امباپه»

«آلوارو اودریوزولا» در تمرین امروز (سه شنبه) کهکشانی‌ها غایب بود و زیدان تایید کرد که دفاع راست این تیم شاید در ماه جاری برنابئو را ترک کند.

زیدان در این باره گفت: او این فرصت را دارد که از رئال را ترک کند اما باید منتظر بمانیم. هر اتفاقی ممکن است. قصد ندارم یک بازیکن را کنار بگذارم و دیگری را وارد کنم اما همه چیز به آینده بستگی دارد.

تیم دسته دومی سالامانکا در چارچوب رقابت‌های کوپادل‌ری فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه ۳ هزار نفری خود از رئال پذیرایی می‌کند و زیدان به خوبی از تهدیدی که ممکن است از سوی این تیم متوجه کهکشانی‌ها باشد، باخبر است.

مرد فرانسوی در این باره نیز تاکید کرد: تمرکز ما در بالاترین سطح خود قرار دارد. رقابت مهمی داریم و برای دیدار فردا آماده هستیم. از لحاظ ذهنی آماده ایم و می‌دانیم قرار است کجا بازی کنیم.

«گریت بیل» و «خامس رودریگز» در فهرست زیدان در پیروزی ۲ بر یک این تیم مقابل سویا حضور نداشتند اما ستاره اسبق تیم ملی فرانسه می‌گوید که هنوز روی این ۲ بازیکن حساب می‌کند.

زیزو تصریح کرد: روی بیل و خامس حساب می‌کنم؛ آنها در دیدار هفته گذشته بازی نکردند زیرا کمی از لحاط فیزیکی و بدنی مشکل داشتند اما حالا به آمادگی رسیده اند.

رئال روز گذشته انتقال «رِینیر» ستاره مستعد فلامینگو را قطعی کرد و برزیلی ۱۸ ساله قرار است به تیم دوم کهکشانی‌ها (کاستیا) ملحق شود و زیدان احتمال اضافه شدن بازیکن جدید به جمع سفیدپوشان را تا ۳۱ ژانویه رد نکرد.

وی در این باره گفت: فکر نمی‌کنم بازیکن دیگری جذب کنیم اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد؛ تا ۳۱ ژانویه شاید خروجی و ورودی‌هایی داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد