نوروزی نژاد: مقابل کویت جنگنده ظاهر شدیم/ در بازی برابر قطر دست و پا بسته نیستیم


ملی پوش هندبال کشورمان گفت: حضور چند هزار نفری هواداران کویت در ورزشگاه، شرایط سختی برای ما ایجاد کرده بود، اما با جنگندگی توانستیم این تیم را شکست دهیم.

نوروزی نژاد: مقابل کویت جنگنده ظاهر شدیم/ در بازی برابر قطر دست و پا بسته نیستیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پویا نوروزی نژاد ملی پوش هندبال کشورمان درباره بازی برابر کویت گفت: بازی سختی برابر کویت داشتیم و حضور ۷ هزار تماشاگر تیم حریف جو سنگینی ایجاد کرد و شرایط را برای ما سخت کرده بود. خوشبختانه تمامی بازیکنان در این دیدار جنگنده ظاهر شدند و با ارائه یک بازی خوب توانستیم از پس این بازی بربیاییم و کویت را شکست دهیم.

نوروزی نژاد درباره حریف امروز تیم ملی کشورمان گفت: امروز کار سختی برابر قطر داریم، زیرا این تیم یکی از قدرت‌های اصلی آسیا است. قطری‌ها بهترین امکانات را در اختیار دارند و اردو‌های بسیار خوب و سنگینی برگزار می‌کنند. بازیکنان قطری بسیار با کیفیت هستند، اما ما برابر این تیم دست و پا بسته نیستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برابر قطر بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: حیدری راد: ۶۰ دقیقه با کویت و هوادارانش جنگیدیم/ برای پیروزی برابر تیم چند ملیتی قطر انگیزه زیادی داریم

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان افزود: پس فردا هم برابر کره جنوبی بازی داریم که بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی است، اما باید قدم به قدم جلو برویم و تلاش کنیم در هر بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط