حضور متفاوت محمد سلوکی در یک برنامه انتخاباتی به عنوان مجری!


حضور متفاوت محمد سلوکی در یک برنامه انتخاباتی به عنوان مجری!

به گزارش دیباچه ، گزینه جالبی را شبکه دو برای اجرای یک برنامه انتخاباتی در نظر گرفته است؛ محمد سلوکی؛ مجری پر انرژی ای که خیلی هم تا کنون اهل اغراق گویی نبوده و برای شادی و نشاط...

به گزارش دیباچه ، گزینه جالبی را شبکه دو برای اجرای یک برنامه انتخاباتی در نظر گرفته است؛ محمد سلوکی؛ مجری پر انرژی ای که خیلی هم تا کنون اهل اغراق گویی نبوده و برای شادی و نشاط مخاطبانش تلاش زیادی داشته ست . اما بُعد سیاسی سلوکی را کمتر می توان هضم کرد؛ او بیشتر برنامه های جُنگ محور را اجرا کرده و این انتخاب، آن هم در چنین شرایط پر پیچ و خم جامعه و بحث های داغ رد صلاحیت ها و مباحث اقتصادی جامعه ، هوشمندی مدیریت شبکه دو و مسئولین صدا و سیما را می رساند.

اغلب مجریان صدا و سیما که برای برنامه های مناسبتی ای مثل راهپیمایی انتخاب می شوند، به واقع آنقدر شاعرانه و اغراق آمیز صحبت می کنند که دلت می خواهد تلویزیون را خاموش کنی یا کانال ها را مرتب بالا و پایین کنی تا بلکه یک برنامه ای ببینی که در آن چند حرف حساب بزنند.

حضور متفاوت محمد سلوکی در یک برنامه انتخاباتی به عنوان مجری!

انتخاب محمد سلوکی از این جهت انتخاب درستی است که مخاطب او را کمتر در چنین برنامه هایی دیده و حرف و سخنش بیشتر به دل می نشیند تا مجریانی که سالهاست حرف جدیدی ندارند و همان دیالوگ های قدیمی را با ورژن جدیدتری ادغام می کنند و تحویل مخاطب می دهند.

گفته می شود اسم برنامه ای که در آن سلوکی مجری است ، « میدان بهارستان » نام دارد و در آن کارشناسان از طیف های مختلف فکری نقطه نظرات و تجربیات خود را درباره راهکارهایی که مجلس می‌تواند با استفاده از آنها در قانونگذاری و نظارت عملکردی ویژه داشته باشد، ارائه می دهند.

طبق گفته تهیه کننده این برنامه ،سعی شده که کارشناسان و متخصصان رشته‌های مختلف که در حوزه‌های گوناگون تجربه دارند با حضور در برنامه درباره مشکلات و موانع موجود در حیطه کاری خود صحبت می‌کنند. در واقع با بهره‌مندی از تجربیات و تخصص افراد در حوزه‌هایی همچون اقتصاد، خودروسازی، فرهنگ، درمان، نشر و مطبوعات و ... از مشکلات و مسائلی که این افراد در حیطه فعالیت‌شان در طول سال‌ها با آن درگیر بودند و مواردی که می‌توان با تغییر و اصلاح به رفع موانع برای عملیاتی شدن کارها کمک کرد مطرح شود.

این برنامه همچنین میان برنامه‌هایی پخش می‌کند که یکی از آنها مناظره است که دو نفر درباره دیدگاهشان درباره مجلس یازدهم، کاستی‌ها و اشکالات برخی قوانین، انتخاب اصلح و تبلیغات بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

«میدان بهارستان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی است که در ۱۸ قسمت ۴۰ دقیقه تهیه و تولید شده که یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش