بوکسور زنجان راهی اردوی تیم ملی شد


بوکسور زنجان راهی اردوی تیم ملی شد

زنجان - ایرنا - نایب رییس هیات بوکس استان زنجان گفت: بوکسور شاخص و توانمند این استان عازم اردوی تیم ملی شد.

امیرحسین صالحی زنجانی روز سه شنبه، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طوفان شریفی، بوکسور زنجانی اعزام شده به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی است، افزود: این اردو از امروز / یک بهمن ماه/ با حضور ۱۰ بوکسور منتخب در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می‌شود.

وی، مدت برپایی این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بوکس را قریب ۲ هفته اعلام کرد و اظهار داشت: شریفی که در حال حاضر از بوکسورهای فیکس تیم ملی است در وزن ۹۱ کیلوگرم زیر نظر مربیان مجرب تمرین خواهد کرد.

صالحی زنجانی افزود: این بوکسور فخرآفرین زنجانی در قالب تیم ملی به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک که از ۱۴ بهمن ماه در شهر بوهان کشور چین برگزار خواهد شد حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سطح اقیانوسیه و آسیا است و تیم‌های نیوزلند و استرالیا هم در آن حضور خواهند یافت و تیم ملی ایران نیز با هشت بوکسور منتخب در آن شرکت خواهد داشت، تصریح کرد: در این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی فقط در اوزان منفی ۶۹ کیلوگرم و ۹۲+ کیلوگرم ۲ بوکسور (به ترتیب سجاد کاظم زاده - مسلم مقصودی و ایمان رمضان پور و علی جمالی) حضور دارند که نفرات برتر این اوزان به منظور اعزام به این پیکارها، برگزیده خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها