افتتاح مرکز قرآنی «الزهراء علیها السلام» ویژه کودکان در کربلای معلی


افتتاح مرکز قرآنی «الزهراء علیها السلام» ویژه کودکان در کربلای معلی

آستان مقدس امام حسین(ع) مرکز قرآنی «الزهراء علیها السلام» ویژه کودکان را در کربلای معلی افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النشاطات، سید«سعدالدین البناء» مدیر دفتر دبیرکل آستان مقدس امام حسین(علیه السلام)، گفت: مدیریت آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) یک مرکز قرآنی ویژه کودکان با نام «مرکز الزهراء علیها السلام» را افتتاح کرد.

البناء افزود: افتتاح این مرکز گام مهمی برای ساخت بزرگترین مرکز از نظر مساحت و ارایه خدمات مورد نیاز کودکان است که به شکوفایی و رشد استعدادهای ذهنی آنها کمک می کند.

وی ادامه داد: مرکز قرآنی الزهراء شامل یک خانه در مرکز شهر کربلای معلی است که یکی از برادران مومن عراقی به این آستان به همین منظور اهدا کرد. آستان مقدس حسینی این خانه را توسعه داد و کلاس هایی را برای آن در نظر گرفت، که هر کدام گنجایش 15 کودک را دارند.

از سوی دیگر، استاد «هدیل صالح» معاون مدیر مرکز الزهراء گفت: طرح مرکز الزهراء ویژه کودکان، گام موفقیت آمیز و موثر برای توجه به قشر کودکان و آماده سازی آنها برای پرورش نسل فرهیخته و مسلح به فرهنگ سالم است.

صالح افزود: به کودکان مخارج حروف عربی و تلاوت قرآن کریم را با جدیدترین روش های خلاقانه و استفاده از نقشه های ذهنی در حفظ سوره ها آموزش می دهند. همچنین کودکان برای مرحله ابتدایی آماده می شوند.

وی ادامه داد: سن کودکانی که در این مرکز قرآن فرا می گیرند، از دو سال و نیم تا شش سال است.

مرکز قرآنی «الزهراء»، نخستین مرکز تخصصی در زمینه قرآن کریم ویژه کودکان است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا