کیفیت راز ماندگاریست/ خدمات پس از فروش درخشش ملی به ارمغان آورد


کیفیت راز ماندگاریست/ خدمات پس از فروش درخشش ملی به ارمغان آورد

تولیدکننده نمونه ملی در خراسان جنوبی گفت: تامین مواد اولیه در هر شرایطی، ارائه محصول قابل اعتماد به مصرف کننده و ارائه خدمات پس از فروش از مهمترین گام‌های موفقیت و درخشش در سطح ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «بهرام ساتلیخ محمدی» امروز (1 بهمن) در نشست خبری پیشگامان عرصه تولید محصولات کشاورزی و دامپروری استان، اظهار کرد: امسال به عنوان تولید کننده نمونه خوراک طیور و آبزیان کشور از استان خراسان جنوبی معرفی شده است.

مدیرعامل شرکت دان و علوفه شرق در بیرجند و تولید کننده نمونه ملی گفت: یکی از مهمترین دلایل موفقیت تأمین مواد اولیه در شرایط سخت تولید است و ما تحت هر شرایطی و قیمتی تلاش کرده ایم این مواد اولیه را تامین کنیم و اجازه ندهیم مشتری دست خالی از این کارخانه تولیدی برود.

وی که سابقه 22 سال فعالیت را در تولید خوارک طیور و آبزیان را دارد، افزود: ارائه محصول قابل اعتماد به مصرف کننده دومین گام موفقیت است و از سال 86 که این کارخانه به بهره برداری رسیده است همواره نمودار تولید کارخانه افزایشی بوده است.

ساتلیخ محمدی در ادامه سومین عامل درخشش این واحد تولیدی در سطح ملی را ارائه خدمات پس از فروش دانست و بیان کرد: کارشناسان ما ضمن معرفی محصول مناسب مصرف کننده را برای داشتن بهترین راندمان راهنمایی می کنند.

این تولیدکننده نمونه ملی از کاهش ضریب تبدیل خوراک طیور و آبزیان خبر داد و گفت: میانگین ضریب تبدیل از 2.2 اکنون به 1.7 رسیده و این بدان معنا است که در گذشته به ازای مصرف 2.2 کیلوگرم دان یک کیلو گوشت تولید می‌شد اما اکنون این رقم به 1.7 کیلوگرم کاهش یافته است.

صادرکننده نمونه خوراک دام و طیور استان در پنج سال متوالی با بیان اینکه کیفیت محصولات راز ماندگاریست، تاکید کرد: استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه و بهترین شرایط تولید موجب موفقیت این کارخانه در سطح ملی شده است.

ساتلیخ محمدی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید این کارخانه 157 هزار تن در سال است، ادامه داد: محصولات تولیدی این واحد به کشورهای افغانستان، تاجیکستان و عراق صادر می‌شد اما در یک سال اخیر به دلیل اعمال برخی محدودیت‌ها صادرات با محدودیت مواجه شده است.

به گفته وی در حال حاضر بیش از 137 نفر در این مجموعه مشغول بکار هستند که بیش از 50 درصد آنها دانش آموختگان دانشگاهی می باشند.

آیین سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی با تجلیل از 166 تولیدکننده برتر ملی، دی ماه امسال با حضور رییس جمهوری برگزار شد و خراسان جنوبی نیز رتبه دوم انتخاب تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی را به خود اختصاص داد.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟