کوتاهی در حل مشکلات مردم توسط مسئولان پذیرفتنی نیست


کوتاهی در حل مشکلات مردم توسط مسئولان پذیرفتنی نیست

لاهیجان-ایرنا- فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: مسئولان باید از هر گونه تلاش در جهت رفع مشکلات مردم دریغ نکنند و حضور آنان در صحنه، به مردم در تحمل مشکلات کمک می کند.

محمود صوفی عصر روز سه شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان اظهار داشت: بهترین پدافند غیرعامل ، حضور در صحنه و رفع مشکلات و گرفتاری های مردم است و مردم همواره بزرگی شان را به ما در این زمینه ثابت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه خون پاک شهدا مظهر قدرت نرم کشور است ، چیزی که در چند هفته گذشته شاهد آن بودیم ،خاطرنشان کرد:اتحاد و انسجام ملت ایران در پاسداری از خون شهدا و بویژه در مراسم تشییع سردار سلیمانی که به دور از سلایق شخصی ، سیاسی ، تنوع قومی و فرهنگی به خیابان ها آمدند که این امر نشان از بصیرت و آگاهی آنان در حفظ ارزش های نظام و نه گفتن به دشمنان انقلاب اسلامی بود.

فرماندار سیاهکل با اشاره به اقدامات آمریکا در شهادت سردار سلیمانی افزود: دشمن با این اقدام اشتباه بزرگی انجام داد که به ضرر خودش تمام شد و در این ماجرا وحدت ملت ایران به رخ جهانیان و استکبار جهانی کشیده شد.

صوفی با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن یادآور شد: آمریکا با استفاده از رسانه های خبری که در کنترل خود دارد به تولید محتوای باب میل خود در جهت تضعیف روحیه جوانان و ملت ایران پرداخت ولی ملت ایران همواره این نقشه های شوم آمریکا را باطل کرده و همواره حضورش را در صحنه حفظ کرده است.

وی یادآورشد:دشمن در عرصه جنگ رسانه ای خود از هیچ تلاشی جهت مسموم کردن افکارعمومی و سامان دادن به آن دریغ نمی کند و ما نیز در عرصه جنگ نرم که یکی از عوامل جدی پدافند غیرعامل است نهایت تلاش خود را باید انجام دهیم.

شهرستان سیاهکل با ۱۰۵۰ کیلومتر مربع دارای ۴۷ هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و دیلمان است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟