حذف 100 درصدی استفاده از دفترچه در مراکز ملکی تامین اجتماعی سمنان


حذف 100 درصدی استفاده از دفترچه در مراکز ملکی تامین اجتماعی سمنان

سمنان - مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان برخورد شایسته و پاسخگویی مناسب را لازمه بهبود کیفی ارائه خدمات درمانی دانست و گفت: دفترچه در مراکز ملکی تامین اجتماعی سمنان 100 درصد حذف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی اکرم بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه‌ای با حضور کارشناسان ستادی و رؤسای واحدهای درمانی تأمین اجتماعی استان سمنان به میزبانی این سازمان بابیان اینکه استفاده از دفترچه در مراکز ملکی تأمین اجتماعی سمنان ۱۰۰ درصد حذف شد، ابراز داشت: نوبت‌دهی، پرونده بیماران مزمن و نظام ارجاع به صورت الکترونیک از جمله خدماتی که می‌کوشیم تا بستر لازم برای انجام این مهم در استان سمنان به صورت ۱۰۰ درصدی فراهم شود.

وی به توسعه خدمات الکترونیک تاکید کرد و افزود: الکترونیک شدن خدمات کنترل بهتر وضعیت بیمار، اطلاع از مسیر و مراحل درمان توسط پزشک و جلوگیری از تکرار ارائه خدمات مشابه، سردرگمی بیمار و در نهایت کنترل و صرفه‌جویی در هزینه‌های درمان را به دنبال دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه اجرای طرح نظام ارجاع در مراکز ملکی پیگیری می‌شود، ابراز داشت: طرح بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد و ارتقا بهره وری بیمارستان‌ها به لحاظ بهبود کمی و کیفی ارائه خدمات بیمارستانی از اقدامات در دست تحلیل و بررسی توسط سازمان محسوب می‌شود.

اکرم برخورد شایسته و پاسخگویی مناسب به مراجعان را لازمه بهبود کیفی خدمات درمانی برشمرد و تصریح کرد: مراکز درمانی ملکی متعلق به خود بیمه‌شدگان است لذا آگاهی بخشی آنان از وجود محدودیت‌های تشکیلاتی و تجهیزاتی در ارائه خدمات درمانی در کاهش نارضایتی‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: بررسی مسائل اداری و مالی، درخواست تجهیزات و امکانات درمانی موردنیاز واحدها، همچنین تبادل نظر در خصوص چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی، از جمله مواردی که باید به آن‌ها توجه شود.


به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی اکرم بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه‌ای با حضور کارشناسان ستادی و رؤسای واحدهای درمانی تأمین اجتماعی استان سمنان به میزبانی این سازمان بابیان اینکه استفاده از دفترچه در مراکز ملکی تأمین اجتماعی سمنان ۱۰۰ درصد حذف شد، ابراز داشت: نوبت‌دهی، پرونده بیماران مزمن و نظام ارجاع به صورت الکترونیک از جمله خدماتی که می‌کوشیم تا بستر لازم برای انجام این مهم در استان سمنان به صورت ۱۰۰ درصدی فراهم شود.

وی به توسعه خدمات الکترونیک تاکید کرد و افزود: الکترونیک شدن خدمات کنترل بهتر وضعیت بیمار، اطلاع از مسیر و مراحل درمان توسط پزشک و جلوگیری از تکرار ارائه خدمات مشابه، سردرگمی بیمار و در نهایت کنترل و صرفه‌جویی در هزینه‌های درمان را به دنبال دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه اجرای طرح نظام ارجاع در مراکز ملکی پیگیری می‌شود، ابراز داشت: طرح بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد و ارتقا بهره وری بیمارستان‌ها به لحاظ بهبود کمی و کیفی ارائه خدمات بیمارستانی از اقدامات در دست تحلیل و بررسی توسط سازمان محسوب می‌شود.

اکرم برخورد شایسته و پاسخگویی مناسب به مراجعان را لازمه بهبود کیفی خدمات درمانی برشمرد و تصریح کرد: مراکز درمانی ملکی متعلق به خود بیمه‌شدگان است لذا آگاهی بخشی آنان از وجود محدودیت‌های تشکیلاتی و تجهیزاتی در ارائه خدمات درمانی در کاهش نارضایتی‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: بررسی مسائل اداری و مالی، درخواست تجهیزات و امکانات درمانی موردنیاز واحدها، همچنین تبادل نظر در خصوص چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی، از جمله مواردی که باید به آن‌ها توجه شود.

کد خبر 4831744

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط