پرداخت 1200 کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های تحت‌حمایت کمیته امداد لرستان


پرداخت 1200 کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های تحت‌حمایت کمیته امداد لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود سه هزار کمک هزینه جهیزیه به مددجویان کمیته امداد لرستان اهدا شده است، و در دهه‌ فجر امسال نیز هزار و 200 کمک هزینه جهیزیه دیگر به زوج‌های تحت پوشش پرداخت می‌شود.

پرداخت 1200 کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های تحت‌حمایت کمیته امداد لرستانجاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر، گفت: در ایام مبارک دهه فجر 900 میلیون تومان بسته و لوازم موردنیاز از جمله موادغذایی، فرش، پتو، اجاق گاز و دیگر لوازم بین مددجویان توزیع خواهد شد.

وی با بیان این‌که این نهاد حمایتی همانند سال‌های گذشته برنامه‌ها و پروژه‌های خوبی را جهت حمایت از مددجویان به اجرا خواهد گذاشت، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود سه هزار کمک هزینه جهیزیه به مددجویان کمیته امدادلرستان اهدا شده است، ضمن این‌که در دهه‌فجر امسال نیز هزار و 200 کمک جهیزیه دیگر به زوج‌های تحت پوشش پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از افتتاح 800 واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد حمایتی در دهه ‌فجر خبر و ادامه داد: از این تعداد، 700 واحد برای مددجویان سیل‌زده استان و 100 واحد دیگر نیز برای سایر افراد تحت‌پوشش است.

محمدی فارسانی گفت: همچنین در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان امداد و با تسهیلاتی که پرداخت شده به متقاضیان، در دهه ‌فجر امسال 700 طرح اشتغال‌زایی در زمینه‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو