امباپه: لیورپول مثل ماشینی است که باختن بلد نیست


امباپه: لیورپول مثل ماشینی است که باختن بلد نیست

تهران- ایرنا- «کیلین امباپه»، لیورپولِ صدرنشین لیگ جزیره را به یک ماشین تشبیه و از توانایی قرمزهای آنفیلد در حفظ زنجیره شکست ناپذیری آن هم تحت فشار، ابراز تعجب کرد.

مرد فرانسوی پس از آغاز به کار بنیاد خیریه خود که با نام «کیلین امیاپه» تاسیس شده است، اظهار داشت: کاری که لیورپول در حال حاضر انجام می‌دهد، شگفت انگیز است؛ آنها مثل یک ماشین هستند و ضرب آهنگی که برای آنان تعریف شده این است «دوباره بازی می‌کنیم.»

وی ادامه داد: آنها هرگز نباخته اند. وقتی بازی آنان را نگاه می‌کنید، راحت به نظر می‌رسد اما اینطور نیست. آنها هر سه روز در میان بازی می‌کنند و می‌برند و می‌برند و می‌برند.

با وجود اینکه حریفان لیورپول می‌توانند نقاط ضعف این تیم را پیدا کنند اما امباپه به شدت تحت تاثیر قوای شاگردان «یورگن کلوپ» قرار گرفته است.

امباپه افزود: موضوع اصلی اینجا است که همه بازی‌های لیورپول را تماشا می‌کنند و همه می‌دانند که برای ضربه زدن به آنان چه کاری انجام دهند و آنها در هر دیدار باید نشان دهند که همچنان قدرتمند هستند. یک تیم خوب با یک سرمربی بسیار خوب.

مرد فرانسوی در خصوص شایعات پیرامون پیوستن به رئال مادرید تاکید کرد: همه در مورد این موضوع حرف می‌زنند؛ زمانی که بچه بودم خودم هم در مورد رفتن به رئال حرف می‌زدم اما حالا فوتبالیست شده‌ام و می‌دانم که هنوز وقت این اتفاق فرا نرسیده است.

وی افزود: در ژانویه هستیم و فصل، فصل پول است. فرض کنید به پرسش شما پاسخ دهم. همه در مورد این داستان حرف می‌زنند و این موضوع برای پاری‌سن‌ژرمن خوب نیست. در حال حاضر بازیکن پی‌اس‌جی هستم و ۱۰۰ درصد به این تیم تعهد دارم. می‌خواهم به تیم برای بردن جام‌های بیشتر کمک کنم بنابراین خوب نیست که در مورد آینده حرف بزنم.

وی تصریح کرد: به پی‌اس‌جی فکر می‌کنم چون این تیم به من کمک کرد؛ وقتی ۱۸ ساله بودم، به پی اس جی آمدم. مستعد بودم اما سوپراستار نه. حالا فوق ستاره شده‌ام و این را مدیون پی‌اس‌جی و تیم ملی فرانسه هستم. باید آرامش داشته باشم و فقط به پاریس فکر کنم و در پایان فصل خواهیم دید.

امباپه در ادامه در خصوص حضور در المپیک نیز گفت: رویای من سه گانه لیگ قهرمانان، یورو و المپیک است. بدک نیست. شاید در شرایط فعلی سخت قابل دسترس نباشد اما می‌خواهم مطمئن شوم که این رویا محقق می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی