تعزیرات با قاچاق پوشاک مبارزه کند


تعزیرات با قاچاق پوشاک مبارزه کند

استاندار تهران با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی بر ضرورت حرکت جدی تعزیرات جهت مقابله با پوشاک قاچاق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت:: در مورد تامین مواد اولیه پوشاک با وجود اینکه سال گذشته کار‌های خوبی جهت مقابله با پوشاک قاچاق صورت گرفته، اما اکنون حالت رکود به خود گرفته است و می‌طلبد در آستانه سال جدید تحرک و تحولی در این زمینه ایجاد شود.
وی افزود: باید حمایت عملی و اقدام لازم به منظور حمایت از تولید داخلی و حفظ اشتغال صورت گیرد و کار‌ها به صورت اثربخش دنبال شود.
استاندار تهران با اشاره به ضرورت ارتقاء امید و اعتماد در میان تولیدکنندگان، گفت: تعزیرات باید حرکت جدید در این زمینه شروع کند و اگر کار به صورت مبنایی در تهران دنبال شود الگویی برای کل کشور می‌شود، چراکه توزیع قاچاق در تهران صورت می‌گیرد ضمن اینکه انبار اموال تملیکی نیز در این زمینه بباید فعال عمل کند.
استاندار تهران با اشاره به اختلاف کارشناسان گمرک و تعزیرات، خاطرنشان کرد: کمیته حقوقی در مورد این اختلاف، نظرات کارشناسی خود را ارائه دهد تا به صورت بنیادی و مبنایی بر اساس دستورالعمل و ضوابط قانونی کار‌ها را پیش ببرد چرا که به دنبال روان‌سازی کار‌ها هستیم.
مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصداق بارز راهبرد قوی بودن است
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مصداق بارز راهبرد قوی بودن عنوان کرد.
حمیدرضا گودرزی در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: در زمینه شناسنامه دار کردن انبار‌ها باید سازوکار مشخص با برنامه زمانبندی شده پیگیری شود تا بتوان اثرگذاری آن را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد پایش و سنجش قرار دهیم.
وی همچنین به ضرورت تامین مواد اولیه برای تولید پوشاک اشاره کرد و افزود: انبار اموال تملیکی در مورد تامین مواد اولیه برای تولیدکنندگان داخلی و مواردی که امکانپذیر است همکاری لازم را به عمل آورد.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد لزوم قوی بودن، تاکید کرد: امروز حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصداق بارز راهبرد قوی بودن است و باید در این زمینه همه تلاش کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی