تخفیف 15 تا 20 درصدی عوارض ساختمانی شهرداری خرم‌آباد اعلام شد


تخفیف 15 تا 20 درصدی عوارض ساختمانی شهرداری خرم‌آباد اعلام شد

شهردار خرم‌آباد از تخفیف 15 تا 20 درصدی عوارض شهرداری مرکز استان طی بهمن و اسفند ماه 98، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، محمد شریفی مقدم، گفت: طرح کاهش عوارض ساختمان از امروز سه شنبه اول بهمن ماه آغاز و تا 20 اسفند ماه 98 ادامه دارد.

شهردار خرم آباد تصریح کرد: شهروندانی که عوارض ساختمانی خود را از یکم تا 21 بهمن ماه سال جاری پرداخت کنند، از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند خواهند شد.

وی، ادامه داد: آن دسته از همشهریان خرم آبادی که از 22 بهمن تا 20 اسفند ماه 98 اقدام به پرداخت عوارض ساختمانی کنند نیز از 15 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

شریفی مقدم، تاکید کرد: بر اساس پیشنهاد شهرداری خرم آباد و تصویب شورای اسلامی شهر، وصول عوارض شهرداری به غیر از فروش زمین، جرائم کمیسیون ماده 100، تغییر کاربری، نوسازی، عوارض خودرو و کسب و کار، صورت می‌گیرد.

مردم خرم آباد از تخفیف عوارض شهرداری استفاده کنند

وی، افزود: امیدوارم عموم مردم مرکز استان از شرایط درنظر گرفته شده استفاده کرده و همکاری لازم را با مدیریت شهری خرم آباد داشته باشند چراکه بخشی از خدمات شهرداری، بر اساس عوارض دریافتی ارائه می‌شود.

از مردم انتظار همراهی با شهرداری خرم آباد را داریم

شهرداری خرم آباد گفت: مردم خرم آباد از قدیم الایام تاکنون، نماد فرهنگ بوده‌اند و همواره در اجرای هنجارها در سطح کشور زبانزد، لذا در مدیریت فعلی شهرداری، نقش مردم تعیین کننده است، علی ایحال تقاضای ما از همشهریان این است در اجرای سیاست‌های شهری، این مجموعه خدمت رسان را همراهی کنند تا خدمات شایسته آنان اجرایی و عملیاتی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی