آموزش رفع کامل فیلتر تلگرام


تلگرام یک پیام رسان قدرتمند و محبوب است که بنا بر سیاست های کشورمان مدتی است که، فیلتر شده است و می بایست برای هر بار استفاده جهت دریافت و ارسال پیام از طریق این رسانه اجتماعی از فیلتر شکن های قوی استفاده کرد. متاسفانه این امر خود باعث به زحمت انداختن کاربران این شبکه اجتماعی شده است. با ما همراه باشید قصد داریم در این مقاله روشی تایید شده جهت...


1 بهمن 98

آموزش رفع کامل فیلتر تلگرام

رفع فیلتر تلگرام به کمک آی پی روسی

همزمان با تولد 6 سالگی تلگرام، پاول دوروف خبر از رفع فیلتر تلگرام برای کاربران روسی داد. گفتنی است که این رفع فیلتر مبتنی بر فناوری بلاکچین می باشد و این امکان را برای کاربر فراهم میکند که بدون نیاز به فیلتر شکن و پروکسی، و تنها با استفاده از دیتای تلفن همراه خود به تلگرام وصل شوند.

فناوری بلاکچین یک فناوری نوین است که از امنیت بالایی برخوردار است. در حقیقت اطلاعات را به صورت زنجیره ای از بلوک ها به صورت غیر متمرکز ذخیره میکند و باعث میشود غیرقابل هک باشد. فناوری بلاکچین کاربرد های فراوانی دارد که از بارز ترین آنها میتوان به ارزهای دیجیتال اشاره کرد، مانند بیت کوین که امروزه کمتر کسی است که اسم آن را نشنیده باشد.

در این روش کاربر تنها با یک بار استفاده از IP روسیه می تواند وارد تلگرام شود و برای همیشه بعنوان کاربر روسی شناسایی شود و نکته جالب اینجاست که در دفعات بعدی دیگر نیازی به استفاده از فیلتر شکن نیست.

تلگرام جهت رفع فیلتر در روسیه در آپدیت جدید کسایی که فقط یکبار با IP روسیه وارد تلگرام شده اند را برای همیشه کاربر روسی شناسایی میکند و تلگرام رو برای آن دسته از کاربرانی که با IP روسی وارد شوند رفع فیلتر می کند.

آموزش رفع کامل فیلتر تلگرام

مراحل رفع فیلتر تلگرام در گوشی های اندروید و IOS


مرحله اول; ابتدا VPN دارای IP روسیه را نصب کنید.

مرحله دوم; برنامه VPN را باز کرده و به IP کشور روسیه متصل شوید.

مرحله سوم; سپس وارد تلگرام شده، توجه داشته باشید تمامی پروکسی ها را غیر فعال کنید، و یک دقیقه منتظر بمانید.

بعد از کانکت شدن، میتوانید برای همیشه فیلتر شکن هایتان را پاک کنید و بدون مشکل به دنیای بلاک چین متصل شوید.

کاربران اندروید; می توانند از طریق لینک زیر برای دانلود اپلیکیشن های که IP روسیه را در اختیار ایشان قرار می دهند، اقدام کنند:

یک: Free VPN ProxyMe

دو: Urban Free VPN Proxy Unblocker ‏

از آنجایی که این احتمال وجود دارد که گوشی های آیفون سرور های روسی را پیدا نکنند.

کاربران IOS (دارندگان گوشی های آیفون) می بایست ابتدا Sky VPN را نصب کنند، سپس بر روی گزینه get premium traffic کلیک کنند و یک اکانت بسازند. در این صورت می توانند از 100 مگا بایت دیتای رایگان در VPN استفاده کنند، و به مدت چند دقیقه با سرور روسی در تلگرام فعال باشند. پیشنهاد می شود در این مدت عکس و ویدیو باز کنند تا از اتصال به سرور تلگرام خود مطمئن شوند.

اکنون با توجه به آنچه گفته شد چنانچه مراحل را بدرستی انجام داده باشید، می توانید بدون استفاده از فیلتر شکن از تلگرام استفاده کنید و از سرعت بالای آن لذت ببرید.

سخن پایانی

بی شک تلگرام بعنوان یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی نقش مهمی را در دیجیتال مارکتینگ بازی میکند. از این رو مهم است که کاربران آن بتوانند براحتی و بدون نیاز دائم به فیلتر شکن از آن استفاده کنند. بنابراین می توانید با به اشتراک گذاشتن این مقاله در آگاهی سازی کاربران تلگرام با ما هم مسیر شوید.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

آغاز فروش کوییک آر از فردا اول بهمن + جزئیات | 2.0 هزار سازوکار اخذ مالیات خروج از کشور تعیین شد | 0.7 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 6.0 هزار حساب‌های بانکی میلیاردی مالیات می‌دهند؟ | 0.6 هزار آغاز طرح جدید فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو از ۱ و ۲ بهمن ماه + جدول | 1.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق