خودرو خانوادگی شیک چری در بازار ایران را بیشتر بشناسید


خودرو خانوادگی شیک چری در بازار ایران را بیشتر بشناسید

عصر خودرو- در دنیای امروز بسیاری از افراد به دنبال یک خرید منطقی با قیمتی معقول هستند و دنیای خریداران خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. دهه هاست که خودروهایی با ظاهر مدرن و با پرستیژ همراه با نوعی اصالت از طرفداران زیادی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، به عنوان سمبل میتوان در کلاس خودروهای سواری به محصولاتی چون مرسدس بنز کلاس سی و یا ب‌ام‌و سری 3 اشاره کرد که برای ما ایرانیان نیز کاملا آشنا هستند. اینگونه خودروها با برخورداری از یک ساختار اصیل و با پرستیژ سبکی نو گرایانه و مدرن دارند. در بازار ایران نیز تا پیش از ممنوعیت واردات سدان های متوسط و خانوادگی مطرحی مانند هیوندای النترا- سوناتا ، کیا سراتو ، اپتیما ، رنو تالیسمان ، تویوتا کمری و.... در بازار ایران طرفداران بسیاری را از رده های مختلف مشتری در بازار که به دنبال رفاه ، پرستیژ و ارزش بودند جلب کرد اما در این میان خودروسازی جوان چین نیز بیکار ننشست و یکی از معتبرترین خودروسازان این کشور که پر سابقه ترین چینی بازار ایران است با همکاری شرکت مدیران خودرو سال گذشته یک سدان مدرن و با پرستیژ با نام آریزو6 را معرفی کرد. طراحی زیبای نمای داخلی و بیرونی آریزو 6 خیلی سریع زبانزد شد. خودرو آریزو6 از سبک و سیاق خودروهای روز اروپایی علی الخصوص آلمانی ها پیروی می کند. طراحی شکیل و با پرستیژ داخل کابین بسیار شبیه محصولات لوکس آئودی است و چنانچه گفته نشود این خودرو چینی است حتما حس یک خودروی اروپایی را به شما می دهد. نمای خارجی نیز به سدانهای لوکس روز مانند کیا اپتیما شباهتهایی دارد. ابعاد بدنه آریزو6 دقیقا مشابه خودروهای سدان لوکس و مدرنی چون مرسدس Cکلاس و ب‌ام‌و سری 3 است و کاملا استایل اروپایی ، طراحی اصیل و شکیلی دارد. در بخش امکانات رفاهی نیز آریزو6 دارای امکانات رفاهی به روز و قابل توجهی است.

خودرو خانوادگی شیک چری در بازار ایران را بیشتر بشناسید

در زمان رونمایی این خودرو ، طراحی آن مورد توجه بسیاری از نشریات معتبر جهانی خودرو که به این مراسم دعوت شده بودند قرار گرفت و آن را به عنوان خودرویی زیبا با طراحی پخته معرفی کردند

در بخش امکانات رفاهی موارد متعدد و قابل توجهی در این خودرو به چشم می خورد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره کرد : دوربین 360 درجه ، ترمز پارک برقی ، اتوهلد ، صندلی گرمکن و صندلی برقی راننده ، سیستم روشن شدن و ورود بدون کلید از جمله امکانات رفاهی و مناسب برای یک خودروی خانوادگی به روز میباشد ، از سوی دیگر وجود ایربگهای جانبی ، پرده ایی به همراه سیستم پایداری الکترونیکی – کنترل ضد هرزگردی – کنترل در سربالایی-کنترل فشار باد تایرها و...

خودرو خانوادگی شیک چری در بازار ایران را بیشتر بشناسید

اما در بخش فنی موتور 1.5 لیتری توربو که همواره عملکرد بسیار خوبی داشته و حاصل طراحی شرکت هانیوال است و سیستم توربو آن توسط شرکت معروف هانیوال ساخته شده است میتواند 147 اسب بخار قدرت در کنار 210 نیوتن در متر گشتاور را تولید کند از سوی دیگر چری نسل جدید گیربکس های CVT را در این خودرو استفاده کرده است؛ گیربکس 9 سرعته که توانست در بین 10 گیربکس برتر معرفی شده به بازار کشور چین با توجه به حجم بسیار بالای رقابت به عنوان رقابتی ترین بازار خودرو جهان قرار گیرد. در تستهای انجام شده این گیربکس هماهنگی بسیار خوبی با موتور خودرو در تست های شتاب و کشش داشته است و در مقایسه با رقبا سطح بالاتری را نشان داده است.
شتاب این سدان شیک چری حدود 9 ثانیه است و با مصرف سوخت ترکیبی 6.5 لیتر و استاندارد آلایندگی یورو5، خودرویی ایده آل از نظر مصرف سوخت و میزان آلایندگی شناخته می شود.
شرکت مدیران خودرو در شرایطی که بسیاری از تولیدکنندگان بازار ایران را ترک کرده اند و توان خدمات آن ها محدود شده است، موفق به تامین قطعات مورد نیاز این محصول شده است و آن را با گارانتی 5 سال یا 150هزار کیلومتر و 2 سال یا 6نوبت سرویس رایگان عرضه می کند که حتی فراتر از برند های وارداتی است.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج