10 طرح عمرانی‌ برق‌رسانی سمنان دهه فجر افتتاح می‌شود


10 طرح عمرانی‌ برق‌رسانی سمنان دهه فجر افتتاح می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر توزیع برق سمنان گفت: 10 طرح برق‌رسانی در چهل و یکمین بهار انقلاب با اعتبار 89 میلیارد و 50 میلیون ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی پاک طینت روز سه‌شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: طرح‌های برق‌رسانی سمنان با هدف ظرفیت‌سازی برای تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید و افزایش قابلیت اطمینان به همراه پایداری شبکه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های افتتاحی در دهه فجر امسال، تصریح کرد: طرح بهینه‌سازی ۲۰ هزار و ۳۵۰ متر شبکه توزیع برق و اصلاح ۵۰ ایستگاه هوایی به مبلغ ۳۶ میلیارد ریال، طرح تبدیل سرچراغ‌های روشنائی معابر موجود به پربازده با هزینه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و طرح بهسازی یک هزار و ۵۰۰ عدد تابلوهای دیماندی و انشعاب آمپری با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال، در چهل و یکمین بهار انقلاب به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان بیان کرد: چهار طرح احداث هشت هزار و ۷۰۰ متر شبکه های توزیع برق به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال، ۲ طرح توسعه ۶ هزار متر شبکه روشنائی معابر در این شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و طرح نصب ۱۴ ایستگاه هوائی توزیع برق با مجموع ظرفیت ۲ هزار و ۹۳۰ کیلوولت آمپر با هزینه ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان طرح‌های است که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب، تغذیه برق مشترکان از طریق ۸۶ پست انجام می‌شد و بعد از انقلاب تاکنون یک هزار و ۱۱۲ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۲ هزار و ۹۸۸ مگاولت آمپر احداث شد.

مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان یادآور شد: قبل از انقلاب، در بخش شبکه‌ ۱۸۷ کیلومترخطوط فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی وجود داشت و پس از انقلاب یک هزار و ۶۹۲ کیلومتر شبکه توزیع برق در این شهرستان دایر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا