دهه فجر 47 پروژه در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی می شود


دهه فجر 47 پروژه در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی می شود

ایلام- ایرنا- فرماندار دهلران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 47 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

مجید عسگری روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: از این تعداد پروژه ۴۱ پروژه بهره برداری و ۶ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی از هزینه بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای این پروژه ها خبر داد و افزود: این پروژه در مجموع بیش از ۱۲۰ نفر اشتغالزایی دارند.

فرماندار دهلران یادآور شد: از این تعداد ۱۱ پروژه اقتصادی هستند که ۹ پروژه آنها بهره برداری و ۲ پروژه نیز کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال ۳۵ نفر در این طرح های اقتصادی فراهم است.

عسگری یادآور شد: پروژه های کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آب و فاضلاب روستایی از جمله مهم ترین این پروژه ها هستند.

وی بر هرچه باشکوه برگزاری کردن مراسمات دهه فجر با محوریت مردمی تاکید و اضافه کرد: مدیران مکلف به ارائه خدمات دولت و نظام در شهرستان جهت تقویت روحیه امید در جامعه هستند.

فرماندار دهلران به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: جلب مشارکت حداکثری، رعایت اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات از رویکردهای مهم است و همه باید در ایجاد انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صدوق های رای همت کنند.

عسگری تاکید کرد: مدیران حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها استفاده کنند.

امام جمعه دهلران نیز در این نشست گفت: خدمات نظام در شهرستان باید به مردم اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی به دستور رهبری معظم انقلاب در خصوص طرح احیای اراضی شهرستان اشاره کرد و افزود: خدماتی که نظام در این بخش انجام داده شاید در منطقه خاورمیانه کم نطیر است.

وی به انتخابات مجلس و جایگاه قانونگذاری و نظارت مجلس هم اشاره و خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جهت تعیین سرنوشت خود از طریق صندوق رای شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج