رمز موفقیت طلبه اخلاص است


رمز موفقیت طلبه اخلاص است

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تاکید کرد که رمز موفقیت یک روحانی و طلبه برای رسیدن به قله‌های رفیع، اخلاص است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام سه شنبه اول بهمن در جمع طلاب استان فارسی حوزه علمیه قم، ضمن بیان تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، گفت: در پیام تسلیت رهبر انقلاب در سوگ این سردار عزیز، یک کلمه بیش از هرچیز دیگر می‌درخشد و آن تاکید رهبر انقلاب بر اخلاص حاج قاسم سلیمانی است.

او اضافه کرد: برای ما طلبه‌ها و روحانیون، اخلاص یک کلید واژه اساسی است؛ اگر اخلاص داشته باشیم، می‌توانیم به قله‌های رفیعی دست یابیم و اگر اخلاص نداشته باشیم، هرچقدر هم که تلاش کنیم چیزی جز خسران نصیبمان نمی‌شود.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: رمز موفقیت یک روحانی و طلبه، اخلاص است و این موضوع باید در طول دوران طلبگی همواره در خاطر همه ما باشد.

او همچنین گفت: طلاب و روحانیون استان فارس در حوزه علمیه قم همواره به عنوان طلابی خوشفکر، پرتلاش و متواضع و بدون توقع شناخته شده‌ و مورد تکریم مراجع تقلید در ادوار مختلف قرار گرفته‌اند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: علاوه بر این، از استان فارس در طول تاریخ مراجع بزرگواری به عالم اسلام معرفی شده‌اند که امروز نیز مفتخریم به وجود حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی؛ شخصیتی که در عرصه بین‌الملل مایه افتخار اسلام و در کشور هدایتگر عامه مردم به شریعت اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین بر لزوم انسجام و کار تشکیلاتی در بین طلاب و روحانیون تاکید و اضافه کرد: تمدن سازی اسلامی که مد نظر رهبر معظم انقلاب هست و باید در گام دوم انقلاب به دنبال تحقق انقلاب باشیم، با کار تشکیلاتی و منسجم همه ما محقق خواهد شد، نه فعالیت انفرادی.

آیت‌الله دژکام ابراز امیدواری کرد که طلاب علوم دینی با اخلاص و پشتکار، در آینده چون آیت الله العظمی مکارم شیرازی افتخار امت اسلامی باشند و چون حاج قاسم سلیمانی به سعادت حقیقی و جاودانه دست یابند.

رمز موفقیت طلبه اخلاص است

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل