ضبط مسابقات ملی گردان گود به میزبانی فارس در تخت جمشید


ضبط مسابقات ملی گردان گود به میزبانی فارس در تخت جمشید

نائب رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان فارس گفت: ضبط مسابقات ملی گردان گود (قوی‌ترین مردان ایران) از 24 بهمن در تخت جمشید آغاز خواهد شد.

سید سیروس حیدری اول بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات گردان گود، جایگزین قوی‌ترین مردان ایران شده است، گفت: میزبانی این مسابقات به اداره کل ورزش و جوانان فارس سپرده شده و از امسال ضبط آن در تخت جمشید آغاز خواهد شد.

او گفت: ضبط این مسابقات قرار است از ۲۴ بهمن شروع شود و به مدت سه تا چهار روز ادامه خواهد داشت اما اولین زمان پخش آن نوروز ۹۹ از شبکه سوم صدا و سیما خواهد بود و پس از آن هم سایر شبکه‌های سراسری آن را بازپخش خواهند کرد.

حیدری ادامه داد: مسابقات مقدماتی گردان گود در کرمانشاه برگزار شد و نهایتا ۲۰ نفر به مرحله پایانی راه یافتند.

نائب رئیس هیئت پهلوانی فارس با بیان اینکه دیگر استان‌ها هم متقاضی برگزاری این مسابقه بودند اما با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان واستاندار فارس موفق به کسب میزبانی این مسابقات شده‌ایم، گفت: ۲۰ نفر راه یافته به مرحله ملی از ۲۲ بهمن وارد شیراز می‌شوند تا کار ضبط را از ۲۴ بهمن آغاز کنیم.

نائب رئیس هیئت پهلوانی فارس خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات فرصت خوبی برای معرفی هرچه بهتر ورزش استان فارس به شمار می‌رود.

حیدری همچنین از برگزاری مسابقات منطقه سه کشور دهه فجر با حضور استان‌های فارس، کهگیلویه وبویر احمد و خوزستان به میزبانی استان فارس در بهمن ماه خبر داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا