2 هزار و 452 طرح شرکت برق در منطقه یک کشور بهره‌برداری شد


2 هزار و 452 طرح شرکت برق در منطقه یک کشور بهره‌برداری شد

همدان- ایرنا- مدیر منطقه یک شرکت‌های توزیع صنعت برق کشور گفت: 2 هزار و 452 طرح توسعه‌ای این منطقه با ارزش افزون بر 638 میلیارد تومان در آیینی با حضور «رضا اردکانیان» وزیر نیرو از طریق ارتباط تصویری زنده (ویدیو کنفرانس) با شرکت توزیع نیروی برق همدان بهره‌برداری شد.

حمید علاقمندان روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های توسعه‌ای شرکت های توزیع نیروی برق کشور اظهار داشت: ۱۰ شرکت توزیع نیروی برق زیر مجموعه منطقه یک شامل استان های تهران، البرز، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، مشهد و قزوین است.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق اصفهان ادامه داد: بیش از نیمی از تعداد طرح های حوزه نیروی برق کشور مربوط به استان های زیر مجموعه منطقه یک است.

علاقمندان بیان کرد: این شرکت ها امروزه علاوه بر تلاش های صورت گرفته در توسعه شبکه های مختلف و بهبود کمیت، رویکرد کیفیتی خوبی را دنبال می کنند.

وی اضافه کرد: این رویکرد کیفیی بر اساس دیدگاه های خوبی بوده که توسط توانیر و معاونت هماهنگی توزیع برق به عنوان ۲۴ برنامه تحول دیجیتال و هوشمند سازی صنعت برق آماده کرده است.

مدیر منطقه یک شرکت های توزیع صنعت برق کشور ادامه داد: این برنامه ها موجب شده تا وزارت نیرو در مسیر بهتر شدن کیفیت خدمات گام بردارد.

علاقمندان گفت: جمع آوری شماره تلفن مجموع مشترکان کشور، حذف قرائت حضوری، برقراری ارتباط دو سویه و محکم با مشترکان، دریافت اطلاعات آنها، ارائه اطلاعات قبض برق و کیفیت خدمات به متقاضیان را به دنبال داشته است.

وی افزود: اجرای طرح های هما و چاوش موجب جلب رضایت بیشتر مشترکان در حوزه شرکت توزیع نیروی برق شده است همچنین بر اساس شاخص های خوبی که در طرح سیما پیش بینی شده است مجموعه شرکت های توزیع به صورت همگن و با رویکرد عدالت محور خدمات ارایه می دهند.

پویش «هر هفته الف-ب-ایران» در ۳۱ استان کشور به مدد تلاش خانواده بزرگ صنعت آب و برق و هزاران شرکت طراح، سازنده، پیمانکار، مشاور و سازنده تجهیزات، مهندسان و کارکنان ستادی از نیمه دوم امسال آغاز شده است و تا پایان سال ۲۲۷ طرح بزرگ صنعت آب و برق کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

چهار هزار و ۲۹۷ طرح‌ توسعه‌ای شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان امروز /سه‌شنبه/ با حضور وزیر نیرو در همدان و به صورت همزمان از طریق ویدیو کنفرانس بهره‌برداری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها