هیچ مدیری حق دخالت در انتخابات ندارد


هیچ مدیری حق دخالت در انتخابات ندارد

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: در دهه‌فجر امسال 54 پروژه با بیش از 52 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در خرم‌دره کلنگ‌زنی با افتتاح خواهد شد.

حجت محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه‌فجر شهرستان خرم‌دره، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید سلیمانی، گفت: این سردار دلیر اسلام با خون خود، نظام و انقلاب را برای چندمین بار بیمه کرد.

وی با اشاره به حضور حماسی ملت همیشه در صحنه ایران در مراسم تشییع سردار سلیمانی، عنوان کرد: تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سپهبد سلیمانی و هم‌رزمانش و حضور هوشیارانه ملت در راهپیمایی‌هایی که در روزهای اخیر برگزار شد، پایبندی مردم به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را ثابت کرد.

محمدی بر لزوم برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر با محوریت مردم تاکید کرد و گفت: این برنامه‌ها باید با رویکرد افزایش نشاط و وحدت در جامعه برگزار شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که دهه‌فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف است که مدیران از این فرصت باید نهایت استفاده را برای ارائه خدمات انجام شده ببرند، تصریح کرد: امسال به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ۵۴ پروژه در شهرستان با اعتباری بیش از ۵۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

این مسئول ضمن هشدار جدی به برخی مدیران، گفت: هیچ مدیری حق ندارد در انتخابات دخالت کند و اگر مشاهده یا گزارش شود مدیری از یک نامزد انتخاباتی حمایت می‌کند، حتما برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر این‌که باید بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان به بهترین شکل ممکن فراهم شود، ادامه داد: همه ما وظیفه داریم برای مشارکت مردمی تلاش مضاعف داشته باشیم.

محمدی با انتقاد از حضور نیافتن برخی از مدیران، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید در برنامه‌های گرامی‌داشت دهه‌فجر حضور فعال داشته باشند؛ چرا که این ایام فرصت مناسبی برای تقویت ارتباط با مردم است.

این مسئول اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر امسال باید با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بتوانیم مراسمی شایسته برگزار کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی