اولویت پلیس برخورد با شبکه ها و باندهای سازمان یافته در فساد اقتصادی است


اولویت پلیس برخورد با شبکه ها و باندهای سازمان یافته در فساد اقتصادی است

سردار اشتری با بیان اینکه اولویت ما در برخورد با شبکه ها و باندهای سازمان یافته فساد اقتصادی است، گفت: در ورودی مبادی کشور و گمرکات 13 پلیس گمرک مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سردار «حسین اشتری» امروز سه شنبه یکم بهمن در حاشیه اولین همایش نقش پلیس در امنیت اقتصادی و رونق تولید در جمع خبرنگاران گفت: همایش امروز یک کار بسیار خوبی بود که توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد. انشاءالله اثرات مثبتی را در بحث امنیت اقتصادی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی ناجا تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی کار خود را در سال جاری شروع کرد و توفیقات خوبی را در این مدت کوتاه داشته و رسیدگی های مناسبی در خصوص پرونده های خرد و کلان داشته است. طبق گزارش ها بیش از 50 درصد در پرونده های کلان نسبت به سال گذشته پیشرفت داشتیم و رسیدگی های خوبی دستگاه قضایی در خصوص پرونده ها داشته و توفیقات خوبی هم حاصل شده است.

وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم با یک هماهنگی بسیار خوبی که بین مردم، دست اندرکاران دستگاه قضایی و اشرافیتی که پلیس در این حوزه دارد، بتوانیم این مبارزه و مقابله ها را به صورت جدی و با برنامه ریزی خوب و هوشمندانه و مقتدرانه ادامه دهیم.

سردار اشتری اظهار کرد: در ورودی مبادی کشور و گمرکات 13 پلیس گمرک مستقر شده است. انشاءالله در ماه های آتی هم بر تعداد آنها افزوده خواهد شد. با همکاری های صورت گرفته شناسایی ها و مقابله ها بهتر از گذشته شده است. سعی کردیم از دستگاه های مختلف و ظرفیت های افراد برای شناسایی مفسدین اقتصادی استفاده بهینه بکنیم.

فرمانده ناجا در ادامه خاطرنشان کرد: اولویت ما برخورد با شبکه ها و باندهای سازمان یافته در بحث فساد اقتصادی است که خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته اما کفایت نمی کند. بیشتر از این باید همت کنیم و حمایت شویم تا بتوانیم آن چیزی را که خواست مردم عزیز است را عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: باندهایی که توسط همکاران ما شناسایی و برخورد شدند، افراد مختلفی هستند یعنی کسانی هستند که از جانب بعضی از دستگاه ها حمایت می شدند که توسط دستگاه قضایی اعلام خواهند شد.

سردار اشتری با اشاره به حمایت دستگاه ها از پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: بیشتر از همکاری هایی که تاکنون داشتند، توقع داریم و ما را بیشتر در این امر مهم یاری کنند و توقع ما این است که تمام دستگاه های ذیربط در بحث اقتصادی در کشور پلیس را در انجام وظایفی که به صورت قانونی بر عهده اش گذاشتند، یاری کنند. امیدواریم به مرور زمان مشکلات ما کاهش یافته و بتوانیم خدمات بیشتری را در این عرصه ارایه دهیم.

فرمانده ناجا با اشاره به هجمه هایی که از سوی دستگاه های مختلف علیه فساد اقتصادی بر پلیس وارد می شود، خاطرنشان کرد: ما با یک برنامه مدون و مقتدرانه کار خود را انجام می دهیم و حمایت قضایی را هم به ویژه از شخص ریاست محترم قوه قضاییه داریم و افرادی را هم که در این راستا نیروی انتظامی یا مأموران ما را تهدید کنند، هیچ تاثیری ندارد؛ حتما با انگیزه بیشتر و روحیه جهادی کار خود را ادامه خواهیم داد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در