«روایت‌های رستاخیز» سردار سلیمانی منتشر می‌شود


«روایت‌های رستاخیز» سردار سلیمانی منتشر می‌شود

تهران- ایرنا- روایت‌های مردمی از مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی در قالب «روایت رستاخیر»، جمع‌آوری و منتشر می‌شود.

به‌ گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد نهضتِ سازمان تبلیغات اسلامی بر آن است تا با جمع‌آوری روایت‌های مردمی از آئین تشییع و خاک‌سپاری باشکوه و دیگر برنامه‌های برگزارشده برای شهادت سردار شهید، سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی، سردار شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان، این تجربۀ تاریخی را ثبت کند.
آنچه در این فراخوان مدّنظر است، تجربه، مشاهده و احساس برآمده از حضور در تشییع باشکوه سرداران شهید، برنامه‌های مرتبط با آن و حال‌ و هوای شهر یا روستا و محله‌های مختلف است. مجموعۀ روایت‌های برگزیده، در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این فراخوان، می توانند روایت خود را حداقل در هزار و حداکثر در چهار هزار کلمه نوشته و به‌ همراه نام و شماره‌تلفن خود، تا ۱۲ بهمن به نشانیِ روایت رستاخیر در پیام‌رسان‌های «ایتا»، «بله» و «سروش» یا به رایانامۀ روایت رستاخیز ارسال کنند.
همچنین، علاقه‌مندان برای اطلاع از اخبار و جزئیات تکمیلی، می‌توانند شبکه‌های اجتماعی این فراخوان را با نشانیِ روایت رستاخیز در اینستاگرام و نشانیِ revayatrastkhiz در توئیتر دنبال کنند.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهبادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
آیین‌ تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش شنبه (۱۴ دی) در شهرهای کاظمین، کربلای معلی و نجف اشرف و روز شنبه (۱۵ دی) پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان و مشهد مقدس و دوشنبه (۱۶ دی) در تهران برگزار شد، پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی سه شنبه شب (۱۷ دی) در کرمان محل تولدش به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا