لمپارد: کاوانی را خیلی دوست دارم و خوشحال می‌شوم او را در تیمم داشته باشم


لمپارد: کاوانی را خیلی دوست دارم و خوشحال می‌شوم او را در تیمم داشته باشم

سرمربی تیم چلسی ابراز امیدواری کرد بتواند ادینسون کاوانی را از تیم پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از لوپاریزین، ادینسون کاوانی جایگاه خود را در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن از دست داده است. این مهاجم ارگوئه‌ای بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن به شمار می‌آید اما درخشش ایکاردی در فصل جاری باعث شده تا او نیمکت نشین شود.

خبرهای زیادی درباره احتمال حضور او در اتلتیکو مادرید در فصل نقل و انتقالات زمستانی به گوش رسید ولی او تاکنون در تیم پاریسی باقی مانده است.

فرانک لمپارد با ابراز تمایل برای به خدمت این بازیکن گفت: او بازیکن خوبی است، من برابر او بازی کردم و من همیشه عاشق ذهنیت و نگرش او بودم و بدیهی است که رکورد گلزنی او برای خودش گواه همه چیز است که او تا چه اندازه بازیکن بزرگی است. من کاملاً از وضعیت موجود آگاه نیستم، بنابراین خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. او بازیکن باتجربه‌ای است اما بسیاری از بازیکنان دیگر نیز در آنجا حضور دارند. من قبول دارم که تیم ما تیم جوان و بی تجربه است و در این مواقع نیاز است که بازیکنی مثل کاوانی را در ترکیب خود داشته باشیم که بتواند تجربه را به تیم ما اضافه کند.

تامی آبراهام در این فصل گلزن اول تیم چلسی بوده است اما اهداف آنها در ماه‌های اخیر - به ویژه در خانه - مشکل آنها بوده و چلسی نتوانسته آنطور که باید در امر گلزنی موفق باشد و به همین خاطر لمپارد به دنبال به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی است.

سرمربی چلسی در ادامه درباره دیدار با آرسنال نیز گفت: آنها یک تیم خوب هستند (مایکل آرتتا) مربی خوبی است و لیاقتش را دارد و به زمان مناسبی رسیده است. در حال حاضر او تأثیر خوبی داشته است و من هیچ تصوری از این ندارم که بازی چقدر سخت خواهد بود. امیدوارم یک دیدار زیبایی را شاهد باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا