482 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به کشاورزان سمنان پرداخت شد


482 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به کشاورزان سمنان پرداخت شد

سمنان- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بیش از 482 میلیارد ریال تسهیلات برنامه تولید و اشتغال بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 98 به طرح‌های بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

سید حسن میرعماد روز سه‌شنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: ۲۰۵ طرح در بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ در این کارگروه تصویب شد.

وی بیان کرد: میزان تصویب شده تسهیلات تبصره ۱۸ برای پرداخت به طرح‌های کشاورزی در این کارگروه پنج هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال است و ۲۷۳ طرح به مبلغ یک هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال به بانک‌های عامل ارسال شد.

میرعماد ادامه داد: ۴۸۲ میلیارد و ۷۸۰ ریال به ۱۰۵ طرح در بخش کشاورزی از محل بند الف تبصره ۱۸ پرداخت شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآور شد: از مجموع این طرح‌ها، بانک کشاورزی به ۸۸ طرح بیش از ۳۷۸ میلیارد ریال، بانک توسعه تعاون به ۶ طرح بیش از ۸۹ میلیارد ریال و پست بانک به ۱۱ طرح بیش از ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کشور شامل صندوق توسعه ملی، تسهیلات بانکی و بودجه عمومی است.

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور علیرضا آشناگر استاندار، حشمت‌الله عسگری معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برگزار و در خصوص ارائه آخرین ابلاغیه‌ها و آیین نامه‌های دریافتی، قرائت برخی از مواد قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، فهرست مصوبه‌های تسهیلات رونق تولید و پایش تسهیلات توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی، عملکرد بانک‌های عامل استان در خصوص عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸، گزارش عملکرد کشوری در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸، بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی و صنعتی و ارائه فهرست واحدهای تولیدی متقاضی اعطای بخشودگی جرایم تامین اجتماعی در این‌ استان بحث و بررسی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا