قیمت بلیط هواپیما نوروز99


قیمت بلیط هواپیما نوروز99

نزدیک شدن به تعطیلات نوروز 99 و شلوغی سفرها تاثیر خودش را بر روی بلیط هواپیما نشان داده است. نوشته قیمت بلیط هواپیما نوروز99 اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و شلوغی سفر ها تاثیر خودش را بر روی بلیط هواپیما نشان داده است. برای مثال قیمت دو مسیر پرتردد هوایی تهران به مشهد و استانبول که تا پیش از این به ترتیب ۵۴۰ هزار تومان و ۸۰۰ هزار تومان بود، اکنون برای نوروز به بالای ۱ میلیون تومان رسیده که همین امر باعث گشته مردم به سختی بلیط هواپیما را خریداری کنند و آمار سفرها به شدت کاهش یابد.

تاثیر تعطیلات نوروز بر روی سفرهای تهران به مشهد

اقشار متوسط جامعه که تا پیش از این به جای سفر هوایی ترجیح میداند که با ماشین شخصی خود به مشهد بروند، اکنون با این افزایش قیمت ها قید سفر خود را می زنند و حدالامکان به مسیر های نزدیک سفر میکنند. این گرانی ها علاوه بر اینکه بر روی قیمت بلیط تهران به مشهد تاثیر گذار بوده، بر روی گردشگری شهر مقدس مشهد هم تاثیر دارد و چون مهم ترین بخش درآمدی ساکنان مشهد از طریق صنعت توریسم میچرخد، این کاهش سفرها بر روی درآمد ها تاثیر منفی گذاشته است. طبق آمار در بازه زمانی قبل از نزدیک شدن به نوروز و بعد از آن تقریبا کاهش ۳۰ درصدی را شاهد بودیم.

اما با وجود این گرانی ها میتوانید برای خرید بلیط لحظه آخری و ارزان این مسیر هوایی به دو روش اقدام نمایید:

• اولین روش مراجعه به سایت آنیل پرواز و خرید آنلاین بلیط ارزان مشهد است.

• دومین روش از طریق تماس با همکاران ما و رزرو پرواز مشهد میباشد.

باید به این نکته توجه کنید که بلیط به صورت یک طرفه و رفت و برگشت قابل خریداری است که البته خرید بلیط یکطرفه شرایط خاص خود را دارد که قبل از خرید قطعا همکاران ما شما را راهنمایی می فرمایند.

تاثیر بر روی سفر های استانبول

برای مسیر های خارجی مانند استانبول همواره افزایش نرخ ارز جدی ترین و اصلی ترین تهدید بوده و این افزایش قیمت در ماه های پایان سال هم مزید بر علت شده تا قیمت بلیط استانبول بیش از پیش گران تر و شرایط سفر سخت تر شود. قبل از این ها، بسیاری برای سفر به ترکیه ترجیح میدادند که از وسیله شخصی استفاده کنند و به صورت زمینی به استانبول سفر کنند. اما حالا با نزدیک شدن به پایان سال در تاریخ ۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ بسیاری از تصمیم خود منصرف شده و با یک محاسبه ساده دریافتند که بلیط استانبول با هواپیما (https://anilparvaz.ir/istanbul-ticket) برای خرید و سفر با اینکه افزایش نرخ داشته اما خیلی به صرفه تر از ماشین است.

برای اینکه سفر به صرفه تر و هوشمندانه تری داشته باشید بهتر است از برنامه پرواز استانبول اطلاع داشته باشید تا بتوانید در بهترین زمان ممکن بلیط ارزان و آفری را خریداری نمایید.
در حال حاضر پرواز از تهران همه روزه به صورت مستقیم به سمت استانبول انجام میگردد پروازهایی مانند هواپیمایی ماهان، ترکیش ایرلاین، پگاسوس، قشم ایر، ایران ایر و….
همچنین مدت زمانی را که از تهران تا استانبول (ترکیه) در هواپیما هستید حدود ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه می‌باشد که البته این مدت ممکن است به دلیل شرایط جوی و مسیر پروازی در طول سال کمی متفاوت باشد.

منبع وبسایت آنیل پرواز (https://anilparvaz.ir/)

آدرس: تهران – خیابان مطهری خیابان سلیمان خاطر پلاک ۷۸ طبقه دوم
تلفن: ۸۸۸۴۹۳۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...