یک هزار و 142 طرح حوزه منطقه 2 کشور بهره‌برداری شد


یک هزار و 142 طرح حوزه منطقه 2 کشور بهره‌برداری شد

همدان - ایرنا - یک‌هزار و 142 طرح عمرانی و توسعه‌ای شرکت توزیع نیروی برق منطقه 2 کشور در آیینی با حضور «رضا اردکانیان» وزیر نیرو از طریق ارتباط تصویری زنده (ویدیو کنفرانس) با شرکت توزیع نیروی برق همدان بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی روز سه‌شنبه از طریق ارتباط زنده تصویری با این آیین گفت: این تعداد طرح با اعتبار ۴۴۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در ۹ استان واقع در شمال غرب کشور گشایش یافت.

اکبر حسن‌ بگلو افزود: در هفته سیزدهم پویش هر هفته الف ب ایران طرح‌هایی در استان‌های غرب نشین شامل اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، همدان، کرمانشاه و ایلام بهره‌برداری شد.

وزیر نیرو در سفری یک روزه طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور را با ارزش سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان، از طریق ویدیو کنفرانس بهره‌برداری می کند.

در این سفر یک نیروگاه خورشیدی با اعتبار ۱۰۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و همزمان یک نیروگاه CHP (تولید همزمان برق و حرارت) نیز با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری می شود.

همچنین عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی هشت طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از طریق ویدیو کنفرانس آغاز می شود.

در این سفر ۱۱۳ طرح عمرانی صنعتی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز با حضور وزیر نیرو بهره‌برداری می‌شود.

پویش «هر هفته الف-ب-ایران» در ۳۱ استان کشور به مدد تلاش خانواده بزرگ صنعت آب و برق و هزاران شرکت طراح، سازنده، پیمانکار، مشاور و سازنده تجهیزات، مهندسین و پرسنل ستادی از نیمه دوم امسال آغاز شده است و تا پایان سال ۲۲۷ طرح بزرگ صنعت آب و برق کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید