ولایت بزرگ‌ترین موهبت الهی برای جامعه اسلامی است


ولایت بزرگ‌ترین موهبت الهی برای جامعه اسلامی است

مراغه - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با تاکید بر نقش رهبری در هدایت جامعه گفت: نعمت ولایت فقیه، بزرگ‌ترین موهبت الهی برای جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر روز سه شنبه در جمع بسیجیان مراغه افزود: حرکت در مسیر و چشم اندازهای ترسیم شده رهبری، زمینه ساز رفع مشکلات و عبور از بحران هاست.

وی ادامه داد: هرکس امام و رهبر خود و ولی فقیه زمان خود را نشناسد، در این ایام غبار آلود، یقینا گمراه شده و حتی در مقابل رهبر خود خواهد ایستاد.

برزگر اضافه کرد: اگر ولایت پذیری و اطاعت از ولایت در بین آحاد مردم و مسوولان وجود داشته باشد، دشمن یارای هیچ اشتباه و تهدیدی علیه کشورمان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه اشرافی گری آفت جامعه اسلامی است گفت: مقام، منصب، پول و دنیازدگی از عوامل اصلی گمراهی خواص در جامعه و عامل ایجاد ناهنجاری های اجتماعی هستند.

برزگر با تاکید بر نقش اتحاد ملی به عنوان رکن اصلی پایداری و موفقیت جامعه افزود: تا زمانی که اتحاد و همبستگی و انسجام و وحدت وجود داشته باشد، فائق آمدن بر معضلات و مشکلات دور از دسترس نخواهد بود.

وی ادامه داد: در هر زمینه ای که به فرمایشات ولی امر زمانمان توجه و پیروی شده، موفقیت های بسیاری کسب شده و هرگاه کم توجهی هایی شده، دچار خسران و مشکلات عدیده ای در کشور شده ایم.

وی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در آستانه انتخابات مجلس اضافه کرد: با تکیه بر رهنمودها و شاخص های رهبری، نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه اسلامی انتخاب شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه