آموزش عمومی در حوزه نجات غریق را گسترش دهید


آموزش عمومی در حوزه نجات غریق را گسترش دهید

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با وجود مسابقات کم در رشته نجات غریق، هیئت نجات‌غریق و غواصی یکی از هیئت‌های مهم و حیاتی در بین رشته‌های ورزشی است.

محمد سلطان حسینی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان که امروز (سه شنبه - ۱ بهمن ماه) در سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم مقایسه کنیم از لحاظ تعداد مسابقات، این هیئت مسابقات کمتری دارد، اما یکی از حیاتی‌ترین هیئت‌ها در بین هیئت‌های ورزشی است.

وی افزود: اخبار زیادی می‌شنویم که افراد زیادی بر اثر غرق شدن جان خود را از دست می‌دهند. از ریاست هیئت درخواست دارم آموزش عمومی را در حوزه نجات‌غریق گسترش دهند تا شاهد اتفاقات کمتری در این زمینه باشیم.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: با آموزش‌های عمومی می‌توان از فجایع زیادی پیشگیری کرد. همچنین از زحمات همه اعضای مجمع در ۴ سال گذشته تشکر می‌کنم و می‌خواهم در ادامه تلاش‌های بیشتری برای نسل جوان انجام دهند.

نظارت، موضوع کلیدی هیئت در سال جاری است

همچنین رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان در این نشست، اظهار کرد: بیشتر برنامه‌های خود را در ۴ سال گذشته به آموزش اختصاص دادیم و از این نظر جایگاه خوبی در کشور داریم. آموزش مسئله مهمی است که باید به آن پرداخته شود و این موضوع را همیشه سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

محسن تابش فر افزود: همه نمایندگان شهرستان در مجمع، مدرس هستند و این نشان از قابلیت‌های هیئت است و از بهترین افتخارات هیئت است که مدرسان خود را در سطح استان فعال کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت، موضوع بعدی است که کلیدی‌ترین بحث هیئت در سال جاری است. اصفهان اولین استانی بود که مانور نظارتی را اجرا کرد و با اجرای آن در استخرها شاهد خروجی خوبی هستیم.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان افزود: در جلسه با روسای هیئت‌های ورزشی درخواست کردیم که با فرماندار شهرستانِ خود جلسه بگذارند و از آن‌ها می‌خواهیم که مراکز آبی غیرقابل‌ کنترل را شناسایی کنند و گزارش دهند.

تابش فر گفت: به کمک صداوسیما برای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن آموزش عمومی در خانواده‌ها نیاز زیادی داریم.

محسن تابش فر در پایان مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی برای ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق