راهنمای انتخاب گردنبند و سرویس عروس مناسب با یقه لباس عروس- قسمت اول


راهنمای انتخاب گردنبند و سرویس عروس مناسب با یقه لباس عروس- قسمت اول

  شما لباس عروس خود را انتخاب کرده اید  اکنون جواهرات مناسب را بیابید. بعد از ماهها جستجو ، سرانجام لباس عروسی خود را پیدا کردید . اکنون که یکی از سخت ترین قسمت های آماده سازی روز بزرگ به پایان رسیده است ، وقت آن رسیده که در مورد  جواهرات و لوازم جانبی دیگر،فکر کنید. بنابراین، از کجا باید شروع کنید؟  مدل مو و جواهرات عروس ارتباط زیادی با یقه...

شما لباس عروس خود را انتخاب کرده اید اکنون جواهرات مناسب را بیابید.

بعد از ماهها جستجو ، سرانجام لباس عروسی خود را پیدا کردید . اکنون که یکی از سخت ترین قسمت های آماده سازی روز بزرگ به پایان رسیده است ، وقت آن رسیده که در مورد جواهرات و لوازم جانبی دیگر،فکر کنید. بنابراین، از کجا باید شروع کنید؟ مدل مو و جواهرات عروس ارتباط زیادی با یقه لباس عروس دارند .

شما خواهان کدام یقه هستید : یقه قایقی، دلبر کلاسیک یا یقه یک شانه.

برای اینکه به شما کمک کنیم دریابید که چه چیزی برای لباس شما مناسب است ، ما تعدادی از استایل های عروس را به شما نشان می دهیم . آنها به شما کمک می کنند تا بر اساس لباسی که انتخاب کرده اید ، گردنبندها ، گوشواره ها و دستبندهای مورد نظر خود را انتخاب کنید .

یقه ایستاده : گوشواره های اشکی

یقه سه سانت یا ایستاده نمونه ای از یقه لباس عروس است که با آن گردنبند استفاده نمی شود بلکه با گوشواره خیره کننده تر به نظر می رسد.

برای یک لباس با یقه ایستاده توصیه می کنیم موها را به عقب بکشید و به دنبال گوشواره اشکی بروید.وقتی یقه لباس شما کاملا پوشیده است نیاز به گردنبند ندارید ، بنابراین به فکر یک گوشواره خاص باشید .

یقه بدون بند (دکلته): گردنبند چوکر

راهنمای انتخاب گردنبند و سرویس عروس مناسب با یقه لباس عروس- قسمت اولاز آنجا که تمام گردن شما با لباس بدون بند در معرض دید است ، گردنبند شما توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

با استفاده از یقه بدون بند ، بهتر است گردنبند چوکر انتخاب کنید .مانند گل یا یک فلز ساده یا چوکر مروارید. در ادامه نمونه هایی از گردنبند چوکر با لباس دکلته را مشاهده میکنید .

یقه v: گردنبندهای چند رشته ای

گردنبندها ی چند رشته ای برای یقه باز و یا v مناسب هستند .

یقه مربع : گردنبند چوکر ظریف

با این مدل یقه می توانید چوکر خیلی باریک و ساده استفاده کنید .

https://www.marthastewartweddings.com/229084/bridal-jewelry-every-wedding-dress-style

https://www.marthastewartweddings.com/229084/bridal-jewelry-every-wedding-dress-style

اگر شما یک لباس یقه دلبر یا ملکه ای پوشیده اید ، یک جفت گوشواره گل میخ را انتخاب کنید . بسته به سبک شما ، می توانید الماس کلاسیک یا گل میخ های مروارید را انتخاب کنید.

https://www.jewelryshoppingguide.com/jewelry-for-wedding-day/

محتوای بیشتر در این بخش: « چند مدل شنیون موی کوتاه برای عروس
بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس عروس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟