جبران خسارت سیل سیستان


جبران خسارت سیل سیستان

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  “جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان”علی ربیعی در توییتر نوشت: دیشب در دولت موضوع سیل سیستان‌ و بلوچستان مورد بحث قرار گرفت و برای جبران خسارت تصمیم‌گیری شد. ابعاد همه آسیب‌ها شناسایی شدند. زیست بهتر حق بلوچ‌هاست. دولت با همه توان تلاش خواهد کرد. سیل در هر منطقه‌ای، زندگی را سخت و طاقت‌فرسا می کند. اما اکنون...

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد “جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان”علی ربیعی در توییتر نوشت:

دیشب در دولت موضوع سیل سیستان‌ و بلوچستان مورد بحث قرار گرفت و برای جبران خسارت تصمیم‌گیری شد. ابعاد همه آسیب‌ها شناسایی شدند. زیست بهتر حق بلوچ‌هاست. دولت با همه توان تلاش خواهد کرد. سیل در هر منطقه‌ای، زندگی را سخت و طاقت‌فرسا می کند.

اما اکنون که سیل در بلوچستان با فقر گسترده موجود در هم آمیخته، عمق درد بیشتر و وضعیت اسفبارتر است. در این روزهای ناخوش احوالی دل‌ها، با مساعدت و همیاری از طریق سازمان هلال احمر، حال بلوچستان و خودمان را بهتر کنیم. سازمان هلال‌احمر در کمک به سیل‌زگان، موًثر از همه، حضوری بی‌ادعا دارد.

فرمانده هوانیروز سپاه با بیان اینکه بالگرد‌های نیروی زمینی سپاه در طی مدت وقوع سیل در منطقه جنوب شرق کشور بیش از ۳۷ تن بارجابجا کرده اند؛ تاکید کرد: بالگرد‌های ۲۰۶ و میل ۱۷۱ نیروی زمینی سپاه بیش از ۶۴ ساعت در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور پرواز کرده و اقدامات امدادی لازم را انجام داده اند.

وی ادامه داد: توزیع اقلام معیشتی و پزشکی در مناطق صعب العبور و نجات افراد گرفتار در سیل در مناطق تحت تاثیر سیل از دیگر اقدامات هوانیروز سپاه بوده است.

سردار رحمانی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی یک عبادت است، تاکید کرد: تا هرزمان که لازم باشد و با همه توان در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور به خدمت رسانی و انجام وظایف خود ادامه خواهیم داد. مردم عزیز سیستان و بلوچستان بدانند که سپاه مصمم به خدمت رسانی با همه امکانات در این مناطق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری