تعدیل قیمت در بازار موبایل زنجان


تعدیل قیمت در بازار موبایل زنجان

رئیس اتحادیه خدمات کامپیوتری و موبایل زنجان گفت: شاهد کاهش قیمت موبایل در بازار هستیم.

فضائل رستمی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: افزایش قیمت دلار از جمله دلایلی بود که از ابتدای امسال شاهد افزایش بی‌رویه و چشم‌گیر قیمت گوشی موبایل در بازار بودیم. علاوه‌بر آن با کاهش وارداتی که در بازار گوشی اعلام شد، قیمت‌ها رشد ناگهانی داشت.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر شاهد کاهش قیمت تلفن‌همراه هستیم که رقابتی که به دلیل فعالیت بیش از ۱۰۰ شرکت واردکننده موبایل در کشور وجود دارد، سبب کاهش قیمت در بازار شده است. همچنین برندی تحت عنوان "شیائومی" به بازار وارد شده که با توجه به قیمت پایین‌تری که نسبت به سایر برندها دارد، بازار را تعدیل کند.

وی افزود: اخیرا نیز ارز نیمایی به واردات گوشی موبایل تعلق گرفته که این مسئله سبب شده است شاهد کاهش در قیمت موبایل باشیم.

رستمی‌راد با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در رابطه با گوشی‌های تلفن‌همراه ریجستر نشده در بازار وجود ندارد، تصریح کرد: متاسفانه در زنجان مشکل خدمات پس از فروش در بازار موبایل وجود دارد که فروشندگان و مشتریان را با مشکل مواجه کرده است.

رئیس اتحادیه خدمات کامپیوتری و موبایل زنجان، یادآور شد: در زنجان فقط چهار شرکت خدمات پس از فروش که نمایندگی چهار برند موبایل هستند، وجود دارد و مابقی برندهای موجود، این نمایندگی و خدمات پس از فروش را نداشته و مشتریان آنان با مشکل مواجه می‌شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود