آسمان سمنان از فردا دوباره برفی می‌شود/ بیشترین بارندگی استان در کجا بود؟


آسمان سمنان از فردا دوباره برفی می‌شود/ بیشترین بارندگی استان در کجا بود؟

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارش 13.6سانتیمتری برف در حسین‌آباد کالپوش خبر داد.

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیشترین بارش برف طی 24 ساعت گذشته در استان سمنان مربوط به حسین‌آباد کالپوش بوده و رضوان با 13 سانتیمتر و ملاده با هشت سانتیمتر به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

وی همچنین به بارندگی‌ها در این استان پرداخت و افزود: بیشترین بارندگی 24 ساعت اخیر این استان در کالپوش با 16 میلیمترثبت شده است،همچنین رضوان با 10.3 میلی‌متر و قلعه بالا و نکارمن هر کدام با چهار میلیمتر بارندگی به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار داشتند.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از کاهش دمای دو تا چهاردرجه‌ای در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی امروز سه‌شنبه و اوائل وقت چهارشنبه در برخی نقاط استان و به ویژه در ارتفاعات و نواحی شمالی شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود.
میرشجاع ادامه داد: با ورود موج بارشی ناپایدار دیگری از اواخر وقت چهارشنبه تا اواخر وقت پنج‌شنبه در سطح این استان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها عمدتا به صورت برف خواهد بود.
این کارشناس هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه شدت بادها از چهارشنبه تا شنبه هفته آینده در مناطق بادخیز و از جمله در غرب و به خصوص مناطق مرکزی و جنوب غربی استان بیشتر می‌شود ادامه داد: از چهارشنبه تا پایان هفته وزش باد از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی