فیلم‌سازی؛ هنرِ گرانِ هنرگران


فیلم‌سازی؛ هنرِ گرانِ هنرگران

یک کارگردان زنجانی گفت: فیلم‌سازی، هنری گران است که با وجود حمایت‌ها در مسیر موفقیت سریع‌تر حرکت خواهد کرد.

فرید احدیان در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با مشکلات فیلم‌سازی، اظهار کرد: هنر فیلم‌سازی، هنری گران است که برای رسیدن به موفقیت در این عرصه باید حمایت‌های لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: فیلم‌سازی کاری گروهی است که تهیه تجهیزات آن نیز به هزینه بالایی نیاز دارد و یک فیلم‌ساز جوان که پس‌انداز چندانی هم ندارد در صورت نبود حمایت اقتصادی نمی‌تواند طرحی که در ذهن خود دارد را اجرا کند.

این کارگردان زنجانی بیان کرد: خوشبختانه در زنجان، مسئولان مربوطه در رابطه با اخذ مجوز با کارگردانان همکاری می‌کنند. همچنین کلاس‌های آموزشی خوبی نیز در زمینه فیلم‌سازی اجرا می‌شود که متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی خروجی چندان خوبی ندارد.

احدیان در ادامه گفت: ارگان‌هایی نیز هستند که حمایت اقتصادی از فیلم‌سازان انجام می‌دهند؛ ولی متاسفانه با تغییراتی که برای فیلم‌نامه در نظر می‌گیرند، باعث تغییر کلی محتوای طرح در نظر گرفته شده، می‌شوند.

وی افزود: در زنجان فیلم‌سازان خوب و توانمندی داریم که ایده‌پردازهای بسیار خوبی نیز هستند که اگر حمایت اقتصادی از این افراد انجام شود، توانایی رسیدن به موفقیت‌های زیادی را دارند.

این کارگردان زنجانی خاطرنشان کرد: بازیگران بسیار خوب و هنرمندی نیز در زنجان هستند که اگر حمایت شوند، به طور یقین شاهد درخشش‌شان خواهیم بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند