قانون، سرمشق کلی مجریان انتخابات در سطوح مختلف


قانون، سرمشق کلی مجریان انتخابات در سطوح مختلف

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: سرمشق کلی مجریان انتخابات در سطوح مختلف، قانون است.

حسین رحمانی‌هزاررود صبح امروز در جلسه کمیته اجرایی انتخابات شهرستان سلطانیه، با اشاه به این‌که اجرای هرچه منظم و باشکوه انتخابات در شرایط کنونی کشور، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بدنه دولت به‌شمار می‌رود، تاکید کرد: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در شهرستان سلطانیه، بایستی همه افراد دخیل در اجرای این امر خطیر، توان خود را به کرسی عمل بنشانند.

وی با بیان این‌که برگزاری انتخابات صحیح و قانونی، رسالت اصلی و قانونی وزارت کشور تلقی می‌شود، تصریح کرد: در اجرای انتخابات نباید از هیچ یک از مبادی قانونی که به عنوان ظرفیت و پتانسیل در شهرستان به حساب می‌آیند، غفلت کرد.

این مسئول یادآور شد: مسئولان منصوبه تحت کمیته اجرایی هر یک بایستی ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت حوزه محوله خود، برنامه‌ریزی کاملی برای بهره‌گیری از توان ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی داشته باشند.

فرماندار شهرستان سلطانیه، همچنین نسبت به اشرافیت کامل به مباحث قانونی انتخابات تاکید کرد و گفت: سرمشق کلی مجریان انتخابات در سطوح مختلف قانون است، بنابراین مسئولان کمیته اجرایی انتخابات شهرستان نیز بایستی با دقت نظر بر مفاد قانون انتخابات از بروز هرگونه مسائل غیرقانونی پرهیز کنند.

این مسئول، رمز اصلی پیشبرد موفقیت‌آمیز اهداف انتخاباتی در حوزه اجرا را پیش‌بینی و تمهیدات دانست و خاطرنشان کرد: بایستی قبل از سررسید موعد مراحل مختلف انتخابات، گام‌های پیشگیرانه به منصه‌ظهور رسیده و کارها به روزها و ساعات پایانی موکول نشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید