کمبود اعتبار، مهم‌ترین چالش پیش روی فعالیت تیم‌های اجتماع‌محور


کمبود اعتبار، مهم‌ترین چالش پیش روی فعالیت تیم‌های اجتماع‌محور

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سلطانیه گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل پیش روی فعالیت تیم‌های اجتماع‌محور، کمبود اعتبار است.

اصغر بوئینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که محور برنامه‌های اجتماع‌محور، پیشگیری از اعتیاد و افزایش میزان مشارکت و همکاری مردم است، اظهار کرد: پس از نیازسنجی، افراد تیم‌ها در اولویت‌بندی، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزش‌یابی برنامه‌ها مشارکت فعال دارند.

وی از فعالیت تیم‌های اجتماع‌محور در شهرستان سلطانیه خبر داد و افزود: برنامه‌های اجتماع‌محور در این شهرستان در سطح محله‌ها اجرا می‌شود.

این مسئول، پیشگیری از اعتیاد را از مهم‌ترین اهداف فعالیت این تیم‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر یکی از معضلات اصلی جامعه اعتیاد است که تغییر شیوه مصرف آن از سنتی به صنعتی، پایین آمدن سن مصرف و عوارض فردی و اقتصادی آن، زنگ خطر را برای جامعه به صدا درآورده است.

وی با بیان ضرورت مشارکت مردم در حوزه مبارزه با موادمخدر به‌ویژه در زمینه پیشگیری، تاکید کرد: با راه‌اندازی تیم‌های اجتماع‌محور در تلاش برای افزایش مشارکت مردم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد در سطح محلات هستیم.

این مسئول در مورد رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر نیز عنوان کرد: این رویکرد بسیار درست و مناسب انتخات شده؛ چراکه برای مبارزه با اعتیاد و موادمخدر، همه نهادهای اجتماعی لازم است در جهت مبارزه با این پدیده شوم در کشور همکاری کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سلطانیه یادآور شد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل پیش روی فعالیت تیم‌های اجتماع‌محور کمبود اعتبار است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد