پاک‌آیین: شاهد زوال آمریکا و رژیم صهیونیستی و آزادی قدس خواهیم بود


پاک‌آیین: شاهد زوال آمریکا و رژیم صهیونیستی و آزادی قدس خواهیم بود

سفیر پیشین ایران در آذربایجان گفت: نظریه سردار سلیمانی تامین امنیت منطقه‌ای بود و این را هم عملیاتی کرد و هم به عنوان میراث خودش باقی گذاشت.

به گزارش ایسنا، محسن پاک آیین در سخنانی در دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت، افزود: اگر داعش در سوریه و عراق باشد ایران نمی‌تواند امنیت داشته باشد. هدف اصلی آمریکا از آفرینش طالبان محاصره چین و تهدید ایران و انزوای روسیه بود، از این رو از ناامنی در منطقه حتی همسایگان دورتر هم آرامش نخواهند داشت.

وی گفت: سردار سلیمانی این نظریه را عملیاتی کرد در عراق و سوریه و امنیت ایران را حاصل کرد.

پاک آیین اظهار کرد: اگر این اقدام تروریستی پاسخ داده نمی‌شد باعث تنش در منطقه و ناامنی و بی ثباتی در منطقه بود و به درستی ایران بر اساس ماده 51 منشور ملل متحد پاسخ داد که به تدریج آثار این حمله روشن خواهد شد.

وی درباره انتقام سخت به معنای خروج آمریکا از غرب آسیا گفت: این یعنی انتقام سخت یعنی آزادی قدس. آمریکا به بهانه مراقبت از رژیم صهیونیستی به منطقه آمده است و وقتی زمینه خروج آنها از منطقه فراهم شود زمینه برای آزادی قدس فراهم می شود. تحقق این هدف به معنای طلیعه ظهور است. شهادت سردار سلیمانی یک ترور معمولی نیست و شاهد زوال آمریکا و رژیم صهیونیستی و آزادی قدس خواهیم بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید