اجرای سه طرح اشتغالزایی در روانسر تصویب شد


اجرای سه طرح اشتغالزایی در روانسر تصویب شد

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار روانسر، از تصویب و اجرای سه طرح اشتغالزایی با اعتبار 25 میلیارد و 850 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در شانزدهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: این طرح ها در زمینه تولید ادوات کشاورزری، تولید پوشاک و یک طرح خدماتی است که با راه اندازی آنها ۱۰ فرصت شغلی جدید در این شهرستان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در بخش پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون صاحبان ۱۱۴ طرح با بانک های عامل انعقاد قرارداد را انجام داده اند افزود: تاکنون تسهیلات۱۱۱طرح به مبلغ ۱۳۵ میلیارد و۶۵۷ میلیون ریال پرداخت و ۱۹۹فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

فرماندار روانسر گفت: طرح‌های اشتغالزا برای به نتیجه رسیدن نیازمند پیگیری همه جانبه از سوی مدیران است.

مصطفی زاده تاکید کرد: دبیرخانه شورای اشتغال مصوبات را با جدیت پیگیری و وضعیت طرح های بلاتکلیف را مشخص کند.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان روانسر نیز با بیان اینکه سهم شهرستان روانسر در طرح یارانه دستمزد ۱۹ نفر است، تصریح کرد: در اجرای این طرح تاکنون تعداد ۳۱ قرارداد میان کارفرما و شغل اولی های این شهرستان منعقد شده و روانسر رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

رسول جوانرودی ادامه داد: طرح یارانه دستمزد به این صورت است که دولت به صورت ماهانه مبلغی ار بابت بخشی از دستمزد نیروی کار، به عنوان یارانه، به کارفرما پرداخت می‌کند و هدف آن ایجاد فرصت اشتغال برای دانش آموخته گان دانشگاهی و ارتقاء سطح سرمایه انسانی کارگاه‌های فعال بخش خصوصی و تعاونی است

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !